Ser lite gej ut med stora fälgar med lågprofildäck på en pickis. Ska vara små fälgar med stora fluffiga däck. Lite samma sak som att sänka en pickis. Varför gör man det?View attachment 400920. Nu äre vår! 20", ser ut som 15
Bakbladfjäderbyte på polarens gammeltjeva i vårsolen. Nu blire öl.
View attachment 400954
Rökte ni majspipa med?
Tycker det är ett väldans skruvande på dom där inga gamla Dådscharna och TJevOrna, hur är det med den där "kvalitén" ni alla pratar om?
Jag har länge vidhållit att den är en myt.Tycker det är ett väldans skruvande på dom där inga gamla Dådscharna och TJevOrna, hur är det med den där "kvalitén" ni alla pratar om?
Jag har länge vidhållit att den är en myt.
Coola bilar dock.
Som dom sade på Top Gear nångång, "pålitlighet är ju såååå tråkigt".
Som gubben sade:
"Jag har haft samma yxa hela mitt liv, bara bytt skaftet åtta gånger och huvudet tre"
Jag återkommer när jag bytt något väsentligt. Min börjar närma sig 40kmil. En elektrisk bränslepump från bosch byttes vid 25kmil. Servicehistorik är loligt. Den är inte rostskyddad heller.
Ni är lika roliga att reta som folk som kör italienskt.
Eller HD....
Haha, jag kör aprilia. Go figure. Men nä, retas vetefan. Jag var tidigare av samma åsikt, att det mest var meck med italienskt och amerikanskt. Därför ville jag själv testa. Antar att jag är undantaget som bekräftar regeln.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|