Topp 10 bästa dieseltruckarna och bilar
http://www.dieselpowermag.com/features/1201dp_10_best_used_diesel_trucks/index.html
http://www.dieselpowermag.com/features/1201dp_10_best_used_diesel_trucks/index.html
Funderar på att köpa en budget pickup, cheva s10 -98. Vortec V6 motorn. Jag ska mest köra lite hemmaikring, crossen till banan, skrot till tippen, bygghandeln etc så vill inte lägga för mkt dollares jag får den för 10´och den är i hyggligt skick. Känner inte till modellen själv något vidare men på nätet läser man mest skit om den, själv tycker jag det verkar vara mycket bruks pickis för pengarna?
Någon som vet om ett 8fots flak passar bolt on på en cheva ck/Silverado ext med 6.5fots flak?
Eller är det olika hjulbas på dom?
Funderar på att köpa en budget pickup, cheva s10 -98. Vortec V6 motorn. Jag ska mest köra lite hemmaikring, crossen till banan, skrot till tippen, bygghandeln etc så vill inte lägga för mkt dollares jag får den för 10´och den är i hyggligt skick. Känner inte till modellen själv något vidare men på nätet läser man mest skit om den, själv tycker jag det verkar vara mycket bruks pickis för pengarna?
Jaha det var ju typisktNegative! 8-fotsflaket är längre framför hjulhuset.
Nån här som har sett tv serien The Unit och vet vilken modell av Ford pickup som rollfiguren "mack" kör?
Ska finnas en sida motsvarande imdb som enbart är för fordon som är med i filmer men jag minns inte adressen.
Den du tänkte på?
Den serien ja, lyckades dock inte hitta nån vettig bild på bilen i fråga mer än den här framifrån
Löjligt fin gammelford. Sent 70-tal.
Perfekt pickis!
Nästan så man blir köpsugen.
Du rööör inte min pickis!!!
Blev också lite sugen på den när den ploppa upp igår.. men ska försöka att inte besegras av köpkåtheten
Jo, va ju riktigt bra pris! Byta låda gör man ju hyfsat snabbt! Eller kanske bara är att justera lite tom!
Billig bil när man inte kör så många mil per år!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|