Lirat lite med främst play money på betsson sedan jag anmälde mig till SH-turneringen - gick väldigt bra, till i tisdags kväll och onsdag förmiddag... Men får väl ångra mig själv lite, kände innan jag började spela att jag inte riktigt var på G, så från att på någon "nybörjar-vecka" gått från 1000 dollar till ca 17.000 (play money) så på ca 2 timmar spelar jag bort 10.000 på tisdag kväll, och på onsdagen spelas 4000 dollar till bort
ligger dock plus när det gäller riktiga pengar, typ 100 kr
"jätte-jippi"
Svenska Spel... helt klart att jag ställer på turneringen, ska bli kul, men både Svenska Spels hemsida och pokerklient var ju inte riktigt någon hit.
hemsidan är ju onödigt tung och segladdad, och klienten tar ju skumt lång tid att ladda klart, sedan saknas möjlighet att spela med F1-F2-F3 knapparna samt ljud som gör att man hör vad som händer, och utseende kunde nog vara lite roligare, däremot ett STORT plus till att man även efter ha foldad får se vilka kort man har/hade, saknar det hos Betsson, händer ju lite då och då att man glömmer bort vad man slängde hehe (och det är "jobbigt" att scrolla i "chatrutan")
Håll ut, snart har jag pladdrat klart
Iallafall så känns det gött att lira poker igen, blivit två live-kvällar med polare och så någon timmes internetpoker nästan varje kväll.
p.s flickvännen har gått tvärtemot mig, började spela någon kväll efter mig, gick segt plus i början, sedan i onsdags har hon nu runt 17.000 från att i tisdags haft 6000-7000 play money hehe
*EDIT*
FAN! flickvännen har lite över 19.000 playmoney... nu blev jag deppig