ICEbreaker
The Devil Rides With Me
Visst är fälgarna vanlig upp polerbar aluminium?? Så att det är bara slipa bort färgen och polera?
red_ninja skrev:Sjysst finish, är det glänsvax du använt??? mvh //p
E22 skrev:Bara för att jag är så snäl i dag & solen skiner så tippsar jag om en bra produkt..
den fungerar syveränt på höglanspolerade ytor, får bort evetuella "tvättfläckar" utan att repa ( inget slipmedel i ,så som autosol har), jaaa ni vet vilka jag menar..
resten av deras sortiment är oxå skit bra..
http://www.meguiars.com/whatsnew/nxtproduct_page.cfm?SKU=G-130
Har provar den själv ja..funkar toppen. men priset är desto sämmre...närmare 90skr på micro gemfört med 5 dolars i americat..red_ninja skrev:-har du testat den själv?? Bra att du är snäll, hoppas solen skiner hela sommaren: )
-shoyo- skrev:Kan någon tipsa om ett bra ställe att få tag på 3M:s prylar? Gärna någon internet butik eller liknande.
Mr_Granberg skrev:Det undrar jag också, Å vars man kan få tag i alla polermedel och alla våtslippapper över P1200 har jag inte hittat nån stans å inte heler Ablon(stavning) P2000, P4000 mm.. Kan inte nån vara snäll och lägga upp en "shopping" list på exakt dom prylarna som Ravetrancer använt i guiden å vars man kan köpa dom.. det vore guld värt!
red_ninja skrev:våtslippapper över 1200 hittar man i en välsorterad färgaffär, jag använde maskinslippapper, vaxet köpte jag hos panprodukter, 0494/500 80, resten är tålamod o tid
Mr_Granberg skrev:OK, ska kolla efter det då.. Nån som vet om man akn högglans polera plåt och få det spegelblankt å vad man ska använda för grejjer till det?
Chirre skrev:Du ska ha den bruna staven. Inte den gröna.
Crille skrev:Ahaaa okej, vad är skillnaden mellan den Bruna kontra den gröna?..
Chirre skrev:Den gröna är för lite hårdare matr.
Testade med den en gång och det drog upp för mycket repor.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |