Bikerbitch
Stolt mamma
Vi talar ju om när något är galet. Det brukar vara skyltar som är placerade i hjulhusen med mera. Då har man en chans att fixa det till nästa gång.
Inga problem för vår del.
Jag är frågvis nu, men vad är det man kommer "överens" med tillsammans med poliserna inne på området?
Tack för att du tycker vårt arbete är bra!
Inga problem för vår del.
Jag är frågvis nu, men vad är det man kommer "överens" med tillsammans med poliserna inne på området?
Tack för att du tycker vårt arbete är bra!
Bristerna på hojen. Jag förstår att ni inte vet vad dom andra enheterna har för sig och jag i all välmening att du ska förstå att jag tycker att ni gör ett jätte jobb. Bristerna verkar ligga hos polisen som motarbetar varandra på varsin sida av grindarna till Barkarby. På en sidan för man en dialog poliser och bikers emellan och när man nöjd och belåten efter en rolig och lärorik kväll där man till och med har kommit överens med polisen. Ska behöva åka på böter på andra sidan grindarna för saker som man har diskuterat och kommit överens med "polisen" alldeles nyss?? Ingen skugga faller över er som lägger ner så mycket tid på att dom här träffarna är genomförbara. Tack!