Kanske uttryckte jag mig obegripligt, eller så valde du att missförstå. Jag har haft en ganska mjuk linje i mina yrkesmässiga kontakter med mcförare. Inte sällan har jag rapporterat någon av de förseelser de gjort sig skyldiga till, inte alla. Om man är lite vrång så kan ju tråden tolkas som att regskylten i alla fall är helig och inte får rapporteras.
Jag vet att jag har gjort rätt och tänker inte ändra mitt sätt att arbeta.
Jag har aldrig hört någon klaga på dig Crolo, även om du också tvivelsutan har bötfällt medlemmar på SH.
Jag är fullständigt övertygad om att du är begåvad med sunt förnuft, och är mjuk i din attityd mot motorcyklister, men ändå utövar ditt yrke på ett bra sätt.
Jag har aldrig själv haft en olaglig skylt eller olagliga blinkersar, då lyckligtvis min hoj är av modellen som inte går att göra vackrare med mindre än nedsmältning.
Jag byter mina däck i god tid för att inte i onödan reta polisen, och för min egen säkerhet.
Just därför hoppas jag att jag kan få ett förlåtande bemötande av den polis som stannar mig för eventuella andra, av mig, kreativa tolkningar av lagutrymmet.
Kan du skriva ut "frikort" åt mig ?
(EDIT) När jag ändå fjäskar i tråden, Bikerbitch och övriga samverkansgruppen, ni gör ett jättejobb, ett bra jobb, och jag önskar er inget annat än att S&S kvällarna får fortsätta, att folk som har sagt "aldrig mer S&S" bara behöver se positiv raportering om dom fortsatta kvällarna och att dom återkommer, skulle jag få drömma helt utopiskt så önskar jag även att Miljökontoret trollar fram en dispens för att få bullra mera, men det vet jag att det är totalt orealistiskt, även om det skulle få ytterligare fler att komma, hoppas att alla andra önskningar jag har slår in bättre.
Keep up the good work!