Ta upp det till högre instans genast eller skriv ett brev till Länspolismästaren eller vad han kallas!
Skulle nog jag med göra om jag vore helt 100% säker på att hojen inte ska ha fler strypningar.
Ta upp det till högre instans genast eller skriv ett brev till Länspolismästaren eller vad han kallas!
Förstår inte biten om verkstaden, om dom bänkat och fått fram att den har 15hk, vad är problemet? 15hk = 11 kW.
Dom försöker bara rädda sitt eget skinn juh. "Förhören" med de tidigare ägarna har inget som helst bevisvärde då det är självklart att dom förnekar brott (att ha kört ostrypt) kallas för självbevarelsedrift
Sjukt att dom lägger ner så mycket resurser på detta när riktiga kriminella går fria pga resursbrist........
Eftersom dom känner till den här uppmärksammade tråden som ligger på Sveriges största hojsida så tror jag inte dom vill lägga ner fallet i första taget.Sjukt att dom lägger ner så mycket resurser på detta när riktiga kriminella går fria pga resursbrist........
Eftersom dom känner till den här uppmärksammade tråden som ligger på Sveriges största hojsida så tror jag inte dom vill lägga ner fallet i första taget.
det trodde vi med....jag som trodde det i princip var omöjligt att torska med ostrypt 125a.
om man inte blir stoppad när man kör i 100 på 50väg alltså. Men om man blir stoppad av sån där besiktningskontroll testar dom alltid hojjen då?
När jag blev stoppad med moppen tittade dom bara att allt verka funka och varva lite sen fick jag åka, de vore ju inte drömmer att åka dit direkt
jag som trodde det i princip var omöjligt att torska med ostrypt 125a.
om man inte blir stoppad när man kör i 100 på 50väg alltså. Men om man blir stoppad av sån där besiktningskontroll testar dom alltid hojjen då?
När jag blev stoppad med moppen tittade dom bara att allt verka funka och varva lite sen fick jag åka, de vore ju inte drömmer att åka dit direkt
jag blev stoppad kanske 3-4 gånger med min gamla ktm 125 exc sm, som va reggad på 4kw med 18-21 fälgar. min hade dessutom inga fungerade blinkers ellre något sånt.. o dom klagade aldrig.. inte ens på ljudet
Då hade du antagligen tur
Nepp dem som åker fast har otur.
Är nog så jo. Tydligen har dom några gestapo liknande dårar på polis kåren i vää-vad-de-nu-va.
Idag fick man brev att man ska in på sitt fjärde förhör, på en fredag... Blir väl lika roligt som vanligt antar jag...
Idag fick man brev att man ska in på sitt fjärde förhör, på en fredag... Blir väl lika roligt som vanligt antar jag...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |