Vad ska man egentligen säga om polisen frågar om effekten![]()
Min är reggad som 18 kw hur fan gör man då om snutjäveln tar mig? är reggpappret bevis nog?
Obs de va den ja köpten av som gjort detta!!
Även snuten här är IQ-befriad.
Har en polare som kör lantistraktor. Han har blivt stoppad vid ett flertal gånger.
Och helt seriöst. Polisen går fram till honom och frågar "vaför har du ingen reg-plåt. Varför har du en triangel där bak". Likväl får han frågor av snuten som "jaha, vad får den här gå i då".
Man börjar ju undra om det går att lita på det svenska rättsväsendet...
Fy fan!! Dt va det dummast jag hört!, och dem ska vara poliser?!
Man tror fan inte det är sant.
Sist när jag var på förhör sa polisen att jag fick välja mellan att ta en böter eller ta det till tingsrätten. Polisen sa också att jag med stor sannolikhet inte skulle ha en chans att bli friad från anklagelserna.
Jag valde att ta böter istället. Men fy fan vad det tar emot att skriva på bötern, det går knappt. Det står att: "Jag erkänner gärningen och godtar den påföljd och den särskilda rättsverkan som förelagts mig i strafföreläggande ....." Om jag skriver på den här lappen så kommer jag säkert få hem en lapp där det står: Jag erkänner mordet av Olof Palme.... Dom tänker säkert att dom kan slå två flugor i en smäll, den här idioten skriver på allt....
Straffet: 1500 kr böter och så ska dom förstöra de beslagtagna delarna.
Akta så du inte hamnar i fronten på en bil eller nåt i den stilen.Helvetes jävla kukfittor, vad arg jag blir. Hatar snutar ännu mer nu!
Tur att jag ska köpa en R6 så jag kan jävlas med dom rejält. Det ska dom bara ha. Jävla Västeråsare..
Hade aldrig skrivit på.
Akta så du inte hamnar i fronten på en bil eller nåt i den stilen.
Sist när jag var på förhör sa polisen att jag fick välja mellan att ta en böter eller ta det till tingsrätten. Polisen sa också att jag med stor sannolikhet inte skulle ha en chans att bli friad från anklagelserna.
Jag valde att ta böter istället. Men fy fan vad det tar emot att skriva på bötern, det går knappt. Det står att: "Jag erkänner gärningen och godtar den påföljd och den särskilda rättsverkan som förelagts mig i strafföreläggande ....." Om jag skriver på den här lappen så kommer jag säkert få hem en lapp där det står: Jag erkänner mordet av Olof Palme.... Dom tänker säkert att dom kan slå två flugor i en smäll, den här idioten skriver på allt....
Straffet: 1500 kr böter och så ska dom förstöra de beslagtagna delarna.
Har någon av er losat kortet?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |