återingen förstår jag inte vad du oroar dig över.. du KAN inte åka dit på det här.
det är som du säger. deras 5 repor bevisar bara att den har si och så många hk med en strypning bortagen..
förklara snällt det för han och be (kräv) han att bänka den en gång till men att denna gång ska hojen vara i det utförande det var när dom konfeskerade den....
det jag skulle lacka på är att det tar son tid.. och att behöva gå hem...
Jo om det ändå vore så lätt. Västerås-Polisen är INTE lätt att ha att göra med!
Jag var för en liten stund sen nere på stationen och pratade med meckarpolisen. Kort sagt så kom vi fram till att jag har köpt världens billigaste MotoGp-hoj.
Långt sagt: Polisen har ändrat sin story och nu säger han att min hoj bara provkördes fem repor med avgasporten urkopplad (STRYPT alltså). Och att effekten som dom kom fram till är 29.87bhp när den är strypt.
Jag frågade honom snällt om det är rimligt att om den då är helt ostrypt skulle ha någonstans mellan 45-50bhp och det sa han var troligt. Han har tills vidare beslagtagit min avgasport också då han anser att det är en trimdel, det gör det mycket svårare för mig att göra en ny bänkning med samma setup. För att vara på den säkra sidan så frågade jag flera gånger om han hade bänkat den med porten inkopplad eller utkopplad och han var väl medveten om vad båda innebar. Alla gångerna svarade han att den var urkopplad.
Han försöker verkligen sätta dit mig för skit jag inte äns har gjort, och han var helt iskall när han förklarar att min hoj alltid har varit fulleffekt och att jag begick ett brott den kvällen dom tog hojen.
Jag fick en kopia på effekten men har inte riktigt koll på hur man lägger upp den här, den är i bmp format.
Nu fick jag ordning på den:
Observera att Polisen säger att avgasporten är urkopplad vid bänkningen.