Ot men jäkla namn på rubrik, trodde jag var inblandad ett tag där
Hehe jo det var rätt lika
Ot men jäkla namn på rubrik, trodde jag var inblandad ett tag där
Fan vad nice. Detta blir ju gratis bänkning. Om man skulle göra likadant tro?
Snarare den dyraste svenska Polisen någonsin har gjort Först försöka gissa sig fram genom att sätta superpolisen på hojen Och han ska ju ha lön också. Sen skruva isär.......................
Idag så bänkades min hoj. 22kW blev det!!!! Det är omöjligt ju! Om jag kopplar in min avgasport så skulle min rs ha runt 44kW då!
Finns det någon Aprilia rs som har 22kW när avgasporten inte är inkopplad? Cdi:n också för den delen.
Jag tror att Polisen har sett att min avgasport inte var inkopplad och så kopplade han i den. Är inte det tjänstefel gånger 1000 i så fall? Han försöker helt klart att sätta dit mig för ett brott jag inte har gjort! Varför?
Vad gör jag nu? Så här ska väl inte polisen bära sig åt??
om den fastnat i öppet läge har dom förmodligen full effekt.Orginalförgasare med dålig bestyckning satt på, den va inne på besiktning för inte så länge sen och då strypte jag den.
Lite räknefel från mig där. 29.9 bhp är ändå mycket för min gamla betta även om avgasporten är inkopplad. Men jag är 99.9% säker på att Polisen har kopplat in den. Och med tanke på att bestyckningen är ganska dålig också! Antingen har Polisen fifflat med min hoj eller så är bänken trasig.
Jag vet att min avgasport var stängd när dom tog den så den har inte fastnat i öppet läge. Om den fastnar i öppet så går hojen asdåligt på mellanvarven. Plus att hojen kändes väldigt klen, uppskattningsvis hälften mot fulleffekt.
om den fastnat i öppet läge har dom förmodligen full effekt.
sen arr effektkurvan kommer se förjävlig ut spelar väll ingen roll eftersom dom mäter topp effekten.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|