jag vet minst EN som inte stannar för lagens väktare men det beror inte på att polisen e otrevlig eller nåt sånt, han har helt enkelt inte tid att prata med testosteronstinna nyutexaminerade munkätare! Glassen smälter ju!
Haha!!
jag vet minst EN som inte stannar för lagens väktare men det beror inte på att polisen e otrevlig eller nåt sånt, han har helt enkelt inte tid att prata med testosteronstinna nyutexaminerade munkätare! Glassen smälter ju!
Har många negativa bemötanden med poliser i mitt bagage så nuförtiden har jag sagt upp bekantskapen med dom... Största problemet med att inte stanna första gången man väljer det är som nån sa nerverna, men behåller man bara lugnet så är det hur smidigt som helst, man behöver inte "dra snuten", det räcker med att bara åka därifrån om man har en hyffsat vettig hoj, V70 är helt jävla värdelösa bilar och personerna som kör är ännu värre, har haft både polishojar och bilar efter och hojarna är ännu slöare, tung hoj + gammal gubbe som inte kan köra = långsamt, detta är både mina och mina kompisars erfarenheter. (självklart kan det finnas undantag med snabba polisbilar och duktiga förare om man har otur, men handlar det om en polisbil är det ju bara känna till nått ställe i stan där det finns en bom som bara hojar kommer förbi) Jag har aldrig varit med om nån direkt jakt, dom hänger helt enkelt inte med (inte ens dom få gångerna man är omogen och försöker få dom att hänga med )Ni som är tillräckligt tuffa för att dra snuten, hur "går det till" ger snuten upp relativt omgående, är ni riktigt vassa på att köra osv?
De gångerna jag har blivit stoppat så har jag givetvis övervägt att dra men vägt för/nackdelar. Försöker jag dra och åker dit så blir det så mycket värre.
Sen tror jag att 90% av dom som säger att de aldrig stannar ljuger för att det vore häftigt att göra det. Men jag kan ha fel.
hojarna är ännu slöare, tung hoj + gammal gubbe som inte kan köra = långsamt
Snarare skicklighet
Snarare skicklighet
hojarna är ännu slöare, tung hoj + gammal gubbe som inte kan köra = långsamt, detta är både mina och mina kompisars erfarenheter.
Jag tror polisens agerande hänger väldigt mycket ihop med hur man själv bemöter dom. Jag försöker att alltid vara så glad å trevlig som möjligt, och jävligt ångerfull om jag har momsat lite på hastigheten :lessnahundvalpsögondeluxe Då brukar dom vara väldigt vänliga tillbaka. Dom gör ju bara sitt jobb, varför ska jag skälla på dom för det? Man brukar ju inte skälla ut kassörskan på Ica för att hon vill ha mina pengar, varför skulle man vara grinig mot en polis i yrkesutövning? I synnerhet när det kan slå tillbaka, för viss makt har dom ju!
nee min respekt har dom tappat för länge sen..försökte vara trevlig mot dom i början när jag fått körkort, men det hjälper knappast oavsett vad det gäller..
det värsta var fan när jag blev stoppad i drive through på donken, och en av dom börjar hitta på massa historier om hur jag hade kört om honom när han var på väg till jobbet i 100km/h på 50-sträcka, över heldraget och jag vette fan allt det var..jag hade inte ens varit i den delen av stan på hela dagen, och det kunde min polare intyga som dom hade tagit åt sidan när vi klev ur bilen..
men nej, det var min bil han hade sett, han kände igen både den och regnumret (det var den enda svarta rx7:an i stan så han hade inte sett en likadan bil)
lackade ur rätt ordentligt efter en stund och hans kolleger börjar säga till han att det verkar som att vi talar sanning..hade ju alltid vetat att dom var idioter men att stå och hitta på massa historier.......
Efter att ha sett de gamla gubbarna köra på gocartbana med sina tunga hojar så undrar jag om jag kan hålla med.... Var väl någon här som hade sett dem på större bana med riktigt respektfulla varvtider.... Midlanda?
Så djävla illa kör de inte men vill du utmana någon utav dem på bana så vi kan få se hur djävla illa de kör kontra dig? Jag tror tyvärr inte riktigt på dig men du får gärna överbevisa mig om du varvar dem...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|