elie
Ny medlem
dom kan dra åt helv..te fattar inte att min bror ska bli snut..
dom kan dra åt helv..te fattar inte att min bror ska bli snut..
jag skall bli polis
Sådär talar man inte till en dam
Kan säkert stämma att dom är duktiga på en bana, mina erfarenheter säger dock att dom är ordentligt långsamma på gata, kanske för att dom är mesiga och försiktiga, kanske för att dom inte är vana vid att köra fort på gata, kanske så har jag bara erfarenhet av långsamma mc-poliser! Finns säkert dom som är duktiga även på gata, men efter historier jag har hört så brukar dom avbryta jakten rätt fort ändå.
jag skall bli polis
Vafan är det jag läser?
Ni som ens överväger att köra ifrån polisen, vad i helvete tänker ni med? Jävla nötter, just det idiotiska tänket som får alla oss andra hojåkare att framstå som morallösa idioter. Lagar är till för att följas, lär er det fuckmuppos. (blir så jävla förbannad på ungdomar med komplex och utan etik och moral).
Vafan är det jag läser?
Ni som ens överväger att köra ifrån polisen, vad i helvete tänker ni med? Jävla nötter, just det idiotiska tänket som får alla oss andra hojåkare att framstå som morallösa idioter. Lagar är till för att följas, lär er det fuckmuppos. (blir så jävla förbannad på ungdomar med komplex och utan etik och moral). Jag är själv rätt ung (24 år) men inte fan beter jag mig som en kriminell bara för att man åker hoj. Hoppas verkligen att folk förstår att inte alla åkare vill tänja på gränserna och överväger att riskera oskyldigas liv genom idiotkörning.
Jag är ta mig fan stolt över att köra med huvudet, va det ni med och bort med dåliga attityden. Utan polis och lagar hade det vart kaos i trafiken.
/Angelfire
Du är ju bara för mycket, jubelidiot! Klart som fan att polisen stannar dig när du beviseligen som du själv nämt kört som en dåre? Vilken förvriden värld lever du i?
Ursäkta men ja, du är en jubelidiot!!
Edit: Att du ska börja "tänka själv"? Vafan snackar du om? Har du slutat tänka när du kör bara för att det finns poliser som kan tänka åt dig? Du formulerar dig väldigt tokigt, inser du det?
En gång till fast baklänges, toidilebuj!!
Vafan är det jag läser?
Ni som ens överväger att köra ifrån polisen, vad i helvete tänker ni med? Jävla nötter, just det idiotiska tänket som får alla oss andra hojåkare att framstå som morallösa idioter. Lagar är till för att följas, lär er det fuckmuppos. (blir så jävla förbannad på ungdomar med komplex och utan etik och moral). Jag är själv rätt ung (24 år) men inte fan beter jag mig som en kriminell bara för att man åker hoj. Hoppas verkligen att folk förstår att inte alla åkare vill tänja på gränserna och överväger att riskera oskyldigas liv genom idiotkörning.
Jag är ta mig fan stolt över att köra med huvudet, va det ni med och bort med dåliga attityden. Utan polis och lagar hade det vart kaos i trafiken.
/Angelfire
Du är ju bara för mycket, jubelidiot! Klart som fan att polisen stannar dig när du beviseligen som du själv nämt kört som en dåre? Vilken förvriden värld lever du i?
Edit: Att du ska börja "tänka själv"? Vafan snackar du om? Har du slutat tänka när du kör bara för att det finns poliser som kan tänka åt dig? Du formulerar dig väldigt tokigt, inser du det?
Jaha, då vet man vilka som borde vara kvar i sandlådan, väx upp för fasen! Sne syn på världen, maken på mer idioti får man leta efter.
Vafan är det jag läser?
/Angelfire
Snarare skicklighet
Historier från nära bekanta och egna erfarenheter (fast det sissta hittar jag ju såklart bara på om det är nån polis som läser detta )Du har hört "historier"? När jag var liten så drog ju kompisar snuten på sina MTfemmor. Joråserusåatt....
Jag har legat bakom några trafiksnutar med bmwkolosser i sthlm på kurviga vägar i 08området och jag kanske kör som en kärring men det gick djävligt undan. Att de skulle lägga av att jaga för att det är farligt på kurvig väg tror jag inte är fallet. Men visst, att ha en K1300s eller Haya och köra ifrån dem på 120-väg är ju nemas problemas.... Men de jag sett både på allmän väg och bana kör åttor både runt mig och troligen även dig även i vanlig trafik så länge det svänger, jag lovar...
För det första, att blint följa lagarna och vara laglydig för att man är rädd för att bli straffad är inte moral, det är att vara ögontjänare, att fjäska.Du är ju bara för mycket, jubelidiot! Klart som fan att polisen stannar dig när du beviseligen som du själv nämt kört som en dåre? Vilken förvriden värld lever du i?
Alla i tråden har haft respekt för polisen och deras yrke till dess att de själva blivit taskigt behandlade. Men utvecklingen går desvärre mer emot att vi skiter i att stanna pga , förlorat körkort och tusenlappar i böter!
Historier från nära bekanta och egna erfarenheter (fast det sissta hittar jag ju såklart bara på om det är nån polis som läser detta )
Ja, du verkar vara en "kärring" när det gäller att köra hoj, nu är det nått år sedan jag kört hoj aktivt men jag har fått mycket beröm för min körning både på bana och kurviga landsvägar, men samitidgt heter jag knappast rossi. Känns det bra att sitta och göra uttalanden om sånt du inte har nån erfarenhet av själv?
Jag har inte haft några problem med mc-poliser så det innebär väll att jag antingen är snabb eller dom, på gata, är långsamma. Avgör själv.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|