HanneZ
Avställd
Bomanrd skrev:2178918Nu har jag missat något, länk?
Edit: Eller menar du spöket?
Bomanrd skrev:2178918Nu har jag missat något, länk?
Edit: Eller menar du spöket?
Klabbe85 skrev:2178888Det är ju nästan att man hoppas att han ser när din hoj blir stulen och inte gör något åt det!
Micke_Nilsson skrev:2178714Herregud du va en speciell lirare
Micke_Nilsson skrev:2178966Min hoj är det ingen med hjärna som skulle våga röra...men alla är inte smarta så ( man känner alla busar i stan )
Bucho skrev:2178937Det stjäls ju mycket sporthojar. Jag är jävligt tacksam att polisen kontrollerar "extrema" fordon. På det viset fick jag tillbaka min förra hoj, R6.
Skippa snacket om maktmissbruk. Dom har all rätt att stoppa vem som helst.
Yoshi_gixxeRR skrev:2180391...
Det tycker ni MORALKÄRRINGAR e normalt??
.../Yoshi
Han kanske har en sporthojs-tröjJa där det står "Fuck the trafikpolis" på?Victor skrev:2180911Yoshi, du har ju tidigare startat trådar och whinat om hur du blir trakasserad av polisen. Är du en efterlyst bankrånare eller är du lik nån, typ Jackie Arklöv?
Jag bor trots allt i samma stad men har inte någonsin upplevt det du beskriver. Man kan kanske köra vettigt där man vet att det jämt finns poliser?
Stanna bilen intill vägen nästa gång. Stanner dom så hoppa fort ur bilen och gå fram till dom och fråga om något är på tok. Det gör susennavid.sedighi skrev:2180930men vafan håller helt med dessutom värre för oss svartskallar nu har jag inte blivit stoppad =) på hojj men fanemig varenda gång jag sätter mig i bmw 330 -01 så får jag all världens upppmärksamhet det kan åka förbi porshe andra 330 m3 etc med svenskar som kör och polisen ignorerar men när de ser mig svartskalle ja fan ska dem köra efter i 5 min
rasistiska Jävlar (säkert inte alla)
Ankan_84 skrev:2178666Jag hatar snutjävlar...jävla maktmissbrukare... har en polis i mitt samhälle.. han jagar ungar när dom kör moped, mig med när jag va i moppeåldern... han tror tydligen att han e snut när han är ledig... han är ett tvättäkta RÖVHÅL
Reodor Felgen skrev:2180984Kan då tala om för dig att han alltid måste agera rätt som polis och inte bara på jobbet södö .Hur fn skulle det se ut om det inte fanns poliser då .Visst finns det lite översittare där men det finns det överallt så lägg ner det där med "snutjävlar" jag blir så trött.Kan däremot tillägga att det felprioteras ganska kraftigt och fortkörare likställs med våldsverkare av alla dess slag.Aldrig haft problem med poliser även om jag blivit stoppad,bara bra att dom kollar upp lite för det själs så mkt.Nej,vad som behövs är fler poliser som tar hand om buset samt lite annan priotering.
Ankan_84 skrev:2181060Fattar inte va du menar..
Ankan_84 skrev:2180888Du har tydligen inte fattat vad vi menar... Vi undrar varför det är så vanligt att stoppa utstickande fordon, såsom sporthojjar... För att ta en hyffsat speciell bil, t.ex. BMW X5... Hur ofta brukar en snut stoppa en sådan bara att "kolla" lite... BMW X5 är en av de mest stöldbegärliga bilar som finns just nu... Varför stoppas inte dom... Enligt dig så stoppas sporthojjar för att "kontrolleras" att de inte är stulna... Skitsnack... De stoppas bara för att poliserna inte gillar dom...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|