Nitrous
www.actionpics.se
Hornet skrev:Räknas jag till familjen
Såklart , Familjen Taicon är ju skaran som är med o äger "Bussen"
/Nitrous
Jo ja vet exakt vart du menar....amullo skrev:Jaa.. hur skall man beskriva vilken kurva jag menar...
Feldoserad höger i slutet av banan.. Sen lååång vänster upp över krön och nerför backen (Lite höger/vänster) till ipincip 180 grader höger (lång) uppför och S ut på rakan.
thundrace skrev:Ja,och på den 7'de dagen gav Han oss däckkrängare och extrafälgar...
-PLM- skrev:Som jag kommer ha svårt att få med mig utan bil
En dag är vad som gäller för mig, gissar att man måste betala för bägge dagarna om ni bokar bägge ifall man vill vara med?
Om försäkringsproblemet fortfarande är aktuellt i sommar så kan man väl ställa av hojen en vecka före körningen, teckna en trafikförsäkring i ett "bra" bolag, ställa på och sedan ställa av igen efter helgen och ta upp den gamla försäkringen?blub skrev:Faen bara att TH verkar vara enda bolaget som ger vettig premie (ökning på +250% till nästa bolag )
sandstream skrev:Om försäkringsproblemet fortfarande är aktuellt i sommar så kan man väl ställa av hojen en vecka före körningen, teckna en trafikförsäkring i ett "bra" bolag, ställa på och sedan ställa av igen efter helgen och ta upp den gamla försäkringen?
-PLM- skrev:Som jag kommer ha svårt att få med mig utan bil
En dag är vad som gäller för mig, gissar att man måste betala för bägge dagarna om ni bokar bägge ifall man vill vara med?
Mavve skrev:Om man har nån o åka med så e jag nog på.
Eldstorm skrev:Får man tillbaka inbetalade pengar vid återbud eller förverkas de?
Om intresset blir så stort att inte alla som vill kommer med, öppnar ni då för möjligheten att kunna åka endast en dag för att fler ska få chansen att åka?
Nitrous skrev:Resultatet talar för sig själv i Pollen.
När vi nu sannolikt kommer att satsa på att hyra hela området 2 dgr så hoppas vi att ni som röstat oxå anmäler er och inte lyser med er frånvaro.
Anmälan kommer upp i början på December!
/Nitrous & Liwa1
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |