Att du har en feitsh för läder, kommer med VISA-kortet i högsta hugg för att du vill snitta lite hals, och hjälmen på för att du är rädd att få däng? Kom igen... det må finnas mycket korkat folk, men om biträdet ser dig glida in på hojj, tanka din hojj, knäppa upp jackan/fickor för att komma åt plånbok, ta av dig hansdkarna för att slå koden, osv osv... så tror jag faktiskt inte att hon misstänker dig för att vara rånare... Testa isf. att helgardera dig med ett dubbel-dajm eller något annat osuspekt. Dessutom brukar inte rånare stå i kö för att få råna sin mack?
Jag tankar och betalar i hjälm när jag helt enkelt har för mycket i händerna och tycker det är omständigt att dra av mig hjälmen... bekvämlighetsfråga helt enkelt. Lämnar inte hjälm hanskar och nycklar i hojjen när jag tankar mitt i Stan... folk har blivit av med sina prylar för mindre! Så det har inte med respekt att göra, det är inte så att man inte hälsar, säger tack, eller hejdå bara för man har ett skydd på huvvet! Vad blir nästa? Nackskott på folk med burka?