don_tomazo
Går bra, en ägare.
Bilar har väl i regel bättre aerodynamik så när det gäller att sega sig upp till toppfart kanske det inte är så lätt. Men en rullande start mot en bromsad 450hk RX7 är inga problem med en K2. Det är bevisat.
dax att byta hoj? HAHA jag lider med dig,nog skulle man bli snopen.
Det var inte 320hk i den iallafall. Då hade den aldrig kommit ikapp och inte haft nånting att sätta emot oavsett hastighet. Ut och leta upp en rejssugen person i en M3 e46 så får du se, och den har 20hk till.
Porschen är i aerodynamiskt perspektiv mycket bättre än beemern. Den perfekta aerodynamiska formen är en vattendroppe, alltså rund där fram med avsmalnande svans. Typ som en spermie Detta gör att porschen trots mindre hk är kvickare äm beemern!
I detta fallet var det ju toppfartskörning det handlade om också, beemern är ju elektroniskt begränsad på 250km/h också. Det är inte porschen!
Svårt att hitta prestanda info men hittade siffran 285 i topp på en 320 hästars."Vanliga" cab'n (på 320 hk) verkar ha en toppfart på 270 km/t och iom att du höll runt 280 minus glädjemätare, så kan det ju stämma.
Plocka dom i acc istället, då vinner du garanterat
Jag lyckades förnedra en Ferrari som försökte dra ifrån mig. Powerwheelie förbi honom på 1:an och gasa ut på 2:an, sen slog han av (långt bakom).
Pure joy!
Ikapp kom hann aldrig, däremot ifrån. (viktigt=)Det var inte 320hk i den iallafall. Då hade den aldrig kommit ikapp och inte haft nånting att sätta emot oavsett hastighet. Ut och leta upp en rejssugen person i en M3 e46 så får du se, och den har 20hk till.
Inte mer än rättOK, det här var inte bra, men du kan proceduren. Din "motorcykel" kommer bli konfiskerad inatt, var vänlig och avsluta ditt konto här. Tack för din tid.
/perris
Min m3a tar dom flesta i toppen
http://www.garaget.org/?car=24326&image=468321
men faktum är att "många" hojar har man lyckats sega sig om i toppfarten.
Men har du kört mot en 320 hk 911 eller värre och jämfört hur det går från 250 och uppåt?
Du har fått ett måndagsex ur sukisukifabriken! Går den inte fortare än 290 är det bara att köra den till skroten
Hörde att om man bor på Östermalm (i stockholm då) så kan man få pynta 100 grand om året i försäkring på en såndäringa bil. Kanske något att trösta sig med =)
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|