Bara vänta ni, än har inte posten kommit på att dom ska vara riktigt miljömedvetna. Och bara lämna ut post och paket på speciella utlämningsställen i dom största städerna. Men dom kör ju nåt pilotprojekt i norra norrland, där somliga ska köra fyra mil för att hämta sin post. Då har man flyttat över CO2-utsläppen till kunderna.
Dom har hemliga dräkter
Det har redan DHL i Dalsland.
Det framgår utan tvivel att de nu lyckats utveckla transporter technologies alá Star Trek.Senaste spårningen av ett paket. Det var hemleverans och jag bor ca 6mil från distributionsterminalen.
10:27 Försändelsen har ankommit distributionsterminal
10:30 Lastad på bil, utkörning påbörjad
10:33 Det gick inte att leverera. Mottagaren får en avi om var försändelsen kan hämtas.
Trimmad lastbil?
Senaste spårningen av ett paket. Det var hemleverans och jag bor ca 6mil från distributionsterminalen.
10:27 Försändelsen har ankommit distributionsterminal
10:30 Lastad på bil, utkörning påbörjad
10:33 Det gick inte att leverera. Mottagaren får en avi om var försändelsen kan hämtas.
Trimmad lastbil?
Jag vill också ha ett jobb där man får 14 miljoner för att vara helt värdelös. Vems röv slickar jag?
Hur många månader hann han sitta på posten..?
Hur många månader hann han sitta på posten..?
6 månader är det väl..?
Var det Sverigechef eller nått de bytte förra året då?5 år. Annemarie som tar över för tillfället har däremot bara suttit ett drygt år på posten som VD för Postnord Sverige.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|