blacktriple
Har två Aprilior!
Hur många månader hann han sitta på posten..?
6 månader är det väl..?
Att som brevutdelare sitta på posten i 6 månader?
Måste vara därför försändelserna är så sena...
Hur många månader hann han sitta på posten..?
6 månader är det väl..?
Var det Sverigechef eller nått de bytte förra året då?
Har ingen koll på vem som sitter vart i den organisationen.
När skall denne sluta då?Ja, VDn för Postnord Sverige byttes som sagt ut förra året.
Då borde det komma i år.Ni som har erfarenhet. Vad är normal tid för tullklarering av expresspaket från Australien?
Har väntat på ett paket sen 24 mars.
Då borde det komma i år.
Närmare tidsintervall än så går ej att uppge.
Svaret är 42. Sen om det är timmar, dagar eller månader är tyvärr inte specificerat.Ni som har erfarenhet. Vad är normal tid för tullklarering av expresspaket från Australien?
Ni som har erfarenhet. Vad är normal tid för tullklarering av expresspaket från Australien?
Ni som har erfarenhet. Vad är normal tid för tullklarering av expresspaket från Australien?
Byggde en ny dator i december. Ny skärm, headset och hela skiten skulle bytas. För bygget beställdes saker som skickades från Malmö och Göteborg till mig. ca 20 mil resa. På denna hantering så lyckades Postmord mosa och förstöra 4 av 6 paket som skickades. Det ena paketet som innehöll bl.a. processor, moderkort och ram-minnen hade de mosat så det var plattat. Som tur var så hade sakerna inuti klarat sig utan skador. När jag nämnde det för expediten som hjälpte mig så tittade han på mig som om jag inte fått ett paket på 10 år. Det var tydligen "normalt" för paketen som levereras idag.
Allvarligt alltså hur svårt kan det vara att sätta ner foten och få ordning på skiten som är Postnord? Om nu paketen som kommer från Kina tar upp så satans mycket resurser så får man antingen lagstifta hårdare för avgifter så inte ungarna i Stockholm beställer 40 olika saker/paket i veckan för 100 spänn. Eller så begär man mer resurser och pekar med hela näven att om det inte sker så faller postsystemet. Sen kan politikerna ta ansvaret när det sker. Geeez
Det som är lite kul är ju att samma ungar som beställer massa skit från halva jordklotet dvs. Kina, var väl med på marschen för klimatet med hon Greta Thunberg.
Det är bara reklamera. De är redan förloradeAnkom Sverige i måndags.
Det är bara reklamera. De är redan förlorade
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |