Så väldigt otroligt jävligt eländigt trött på att hitta mina vinylskivor hängandes i blå plastpåsar i regn o rusk, förklarade för lantbrevbäraren att jag Icke vill ha blå plastpåsar med vinylskivor värda flera 1000 tals kronor hängandes i vind o vatten.. Men det går tydligen inte att slippa detta det bestäms tydligen högre upp o dessa högre personer har inget namn ingen adress o inget tele nr så dessa upplyft herrar/damer går ej att nå för att dryfta detta delikata beteende som post jävla ord börjat med.
Jag vill hämta mina skivor på postens utlämning ställe ingen annanstans?
Skicka som REK kräver väl fortfarande att man legitimerar sig och det går ju endast att göra på utlämningställe.
Nu en historia som inte berör Postnord, utan BRING.
Detta är en positiv Postnord historia eftersom de är inte de som gjorde fel.
Hade beställt en sak via Amazon och hade hemleverans som valt alternativ. Detta har hittills inte varit ett problem, utan det har fungerat bra.
Dock inte denna gång.
Dagen leverans skulle ske så får jag på eftermiddagen ett sms med:
"Ditt paket från AMAZON EU kunde inte levereras. Paketet körs till ombud"
Så i helv**e heller.
Jag var hemma hela dagen. Jag har inte sett någon BRING bil i kamerorna som övervakar allt.
Skriver ned allt detta i min kontakt med kundtjänst och säger nått i stil med att "Ska ni börja göra som Postnord och fejka bomkörningar nu..."
Dagen efter, direkt på morgonen, så levereras mitt paket hem till mig utan knyssel.
Kundtjänst återkopplade aldrig gällande mitt meddelande.
Men jag gissar att de inte vill bli som Postnord....
Summasumarum så är jag fortfarande nöjd med BRING ?