Inget ovanligt alls med PostNords tracking. Jag har haft fler än ett paket från USA under denna vinter som levererats samtidigt som det fortfarande står att paketet ligger hos tullen. Positiva överraskningar, naturligtvis, men ytterligare en sak hos PostNord som inte verkar fungera…
Det är tyvärr det jag är rädd för !
Förra gången 2021 så är mitt minne att jag betalde Momsen och så hände ingenting innan det 3 dagar senare ringer på dörren och där står en postare och undrar om jag är hemma.
Ingen förvarning alls.
För han har två paket till mig. (Två paket, båda storlek som en tvättmaskin)
Så jag vill ju gärna var hemma och ta emot paketen, slippa åka och transportera hem dom själv.
L. Mäkinen Citat: Denna gång var paketet något för stort för deras lådor så det kom en bil hem till oss med det
och jag råkade vara hemma. slut citat
Du också precis som Alatalo !
Det är precis det här,
"vi" vet hur det går till så i princip är jag låst här hemma tills paketen dykt upp !
Vilket jag inte gillar !
Har jag haft riktig otur var postaren här idag eftermiddag, jag var ute från 1430 till 1930 !
26 april 1240: Postaren ringde och undrade om jag var hemma. Vilket jag är. Han ska komma ca 1330 - 1400 och ringer mig då när han är här så kommer jag ner och hjälper till och bära.
Erbjöd jag mig. Och fortfarande hos Postnord. på Portalen / webben.
och det andra
13:30 var Postaren här med bilen. Jag bar upp det ena, han det andra och nu på plats i köket.
Så det fungerar, bra Postare, men varför står det in i det sista att Paketen ligger hos tullen !
Och nu står det 14:19 att paketen levererades
The shipment item was delivered on 4/26/2022 at 11:35 AM
och på annan plats
Västra Frölunda
Today 13:35
SE
The shipment item has been delivered to the recipient's mailbox.