Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Beställde 22 nov från Hongkong
Brukar ta 1½ till 2 månader...
Idag 20230102 kom sms om att betala "momsen" 11:01, betalade och hade kvittot 12:38
brukar ta 2 dagar från momsen betald till Postnord ringer om jag är hemma
Men dom, auctmarts har bytt till UPS så jag tog efter betalning och kollade läget, paketspårning
Va redan idag !
Och ca 17:30 ringde UPS mannen (skriv alltid in mobilnummer på en adressrad....)
och kollade läget. Och några minuter senare var UPS bilen här. Han ville se kvittot på betald moms, fick se det och så var det bara bära upp kartongerna.
Tydligt är att leverantörerna OCKSÅ ibland haft problem med Postnord.
Även om Postnord funkat utan anmärkning för mig de senaste åren.
The best aftermarket fairing kits | Suzuki Hayabusa GSX 1300R 2008-2020 Fairing P/N 2m34 | Fairing Kit for Suzuki | Auctmarts
Buy Suzuki Hayabusa GSX 1300R 2008-2020 Fairing P/N 2m34 kit at an affordable price.This item is a durable plastic that is not flimsy but also it have the shine and presence of plastic. Perfect fit for Suzuki Hayabusa GSX 1300R 2008-2020 Fairing P/N 2m34
shop.auctmarts.com
Idag 20230102 kom sms om att betala "momsen" 11:01, betalade och hade kvittot 12:38
brukar ta 2 dagar från momsen betald till Postnord ringer om jag är hemma
Men dom, auctmarts har bytt till UPS så jag tog efter betalning och kollade läget, paketspårning
Va redan idag !
Och ca 17:30 ringde UPS mannen (skriv alltid in mobilnummer på en adressrad....)
och kollade läget. Och några minuter senare var UPS bilen här. Han ville se kvittot på betald moms, fick se det och så var det bara bära upp kartongerna.
Tydligt är att leverantörerna OCKSÅ ibland haft problem med Postnord.
Även om Postnord funkat utan anmärkning för mig de senaste åren.