Ja han var värdig.Nope, hon stöttade sin man. Det är uppgiften i den rollen.
Jag kan se förbi politiken, jag ser att Obama inte kallade andra okvädesord som nu sker i USA.
Men jag ser inte hennes insats riktigt.
Ja han var värdig.Nope, hon stöttade sin man. Det är uppgiften i den rollen.
Jag kan se förbi politiken, jag ser att Obama inte kallade andra okvädesord som nu sker i USA.
Det är väl lite presidentmakens jobb, att befinna sig i bakgrunden och se till att livet för barn, hundar och maken löper på smidigt. Gå på såndär välgörenhetsgalor och hålla tal, och vinka.Ja han var värdig.
Men jag ser inte hennes insats riktigt.
Typ kvinnans jobb i alla förhållandenDet är väl lite presidentmakens jobb, att befinna sig i bakgrunden och se till att livet för barn, hundar och maken löper på smidigt. Gå på såndär välgörenhetsgalor och hålla tal, och vinka.
Och flänga planeten runt för att le inför pressen överallt även om man vill sätta kniven i jävlarna med kameror.
Ja, det är väl TIA, dvs liten stroke, som det spekuleras om?SVT verkar inte lita på Trumps läkare, antyder mellan raderna att han inte blev skjuten https://www.svt.se/nyheter/utrikes/forsta-utlatandet-om-trumps-skada-aterhamtar-sig#
Personligen har jag mer svårt att tro Bidens läkare. Börjat läcka information om att hans påstådda Covid 19 egentligen är ngt mkt allvarligare.
Jag tror mer på att Trump blev skjuten än att Biden fick Covid. Men absolut är det bara rykten än så länge. Du minns kanske alla rykten om att Biden skulle hoppa av?”Läcka information” eller ”spridas rykten” - vad tror du egentligen stämmer bäst?
MRNA?SVT verkar inte lita på Trumps läkare, antyder mellan raderna att han inte blev skjuten https://www.svt.se/nyheter/utrikes/forsta-utlatandet-om-trumps-skada-aterhamtar-sig#
Personligen har jag mer svårt att tro Bidens läkare. Börjat läcka information om att hans påstådda Covid 19 egentligen är ngt mkt allvarligare.
Det är fullt möjligt att båda sidorna av unipartiet ser det som onödigt störande att ersätta honom bara för några månader, ingen sida har särskilt mycket att vinna på det så de har inte något som gör att de driver frågan. Båda sidor kommer antagligen att hjälpa till att hålla skenet uppe tills nästa schemalagda byte.Är väl inga nyheter att både Trump o Biden döljer svagheter och framhäver styrkor.
Klart det passar bra att "bli skjuten" så det spinner han vidare på. Det hade Biden gjort med!
Att Biden är sjuk stämmer säkert, annars hade han INTE i en valkampanj då han blivit ifrågasatt pga JUST sjukdomsskäl...varit osynlig.
VAD han är sjuk i, spelar ingen roll. Alla ser att han tacklar av.
Covid hade inte hindrat honom från att vara med på video tex.
Frågan är, klarar han av ett halvår till som President?
Den frågan kommer upp, var så säker. "fit for President" Yes or No?
Jag tror det hade varit bra att sätta en övre åldersgräns för presidentposten. Nånstans runt 55 hade antagligen varit bra, så filtrerar man ju ut en hel driva proffspolitiker med.Jag tror att bägge får en hel del piller och sprutor och kanske tom dropp med "vitaminer" och energi kickar för att palla med tempot och stressen.
Pratade med min granne igår och frågade vad han tycker om att en som är lika gammal som han (82år) var president hans svar "nä fy faan" att bara komma på tanken och orka med. Grannen har varit pigg men sista året har det gått fort och han börjar bli sämre.
Jo, det är gott om rykten nu.Div höger influencers verkar vara inne på att Biden är död och senaste videon är deep fake.
En utveckling som vi bara är i början av, men om den skulle fortsätta i tangentens riktning skulle innebära att det inte längre går att lita på någonting, att inga källor är trovärdiga och att allt kommer ifrågasättas.Div höger influencers verkar vara inne på att Biden är död och senaste videon är deep fake.
Den kommer fortsätta. Och resultatet kommer vara att du bara kan lita på pålitliga personer och deras erfarenheter. Lite som det var innan vi uppfann saker som fotografier och video.En utveckling som vi bara är i början av, men om den skulle fortsätta i tangentens riktning skulle innebära att det inte längre går att lita på någonting, att inga källor är trovärdiga och att allt kommer ifrågasättas.
Typ så. Kanske kommer vi kunna ha någon personlig AI-agent eller liknande som hjälper oss, men tills vidare är nog enda botemedlet att ge fan i sociala medier.Den kommer fortsätta. Och resultatet kommer vara att du bara kan lita på pålitliga personer och deras erfarenheter. Lite som det var innan vi uppfann saker som fotografier och video.
Den kommer fortsätta. Och resultatet kommer vara att du bara kan lita på pålitliga personer och deras erfarenheter. Lite som det var innan vi uppfann saker som fotografier och video.
AI kommer aldrig bli botemedlet, och litar man på en AI så väljer man att tro på den filtrerade världsbild som skaparna vill återge.Typ så. Kanske kommer vi kunna ha någon personlig AI-agent eller liknande som hjälper oss, men tills vidare är nog enda botemedlet att ge fan i sociala medier.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|