Haha okrönt mästare i den grenen är dock du Markus.Har han åsikter? Hör bara gnäll om andras.
Men det är okej tycker jag. Och det står jag för.
Haha okrönt mästare i den grenen är dock du Markus.Har han åsikter? Hör bara gnäll om andras.
"Vi har hemorrojder och det står vi för"...Haha okrönt mästare i den grenen är dock du Markus.
Inte alls, jag är tydlig med mina åsikter, du är om och men och fina intentioner men oklart innehåll.Haha okrönt mästare i den grenen är dock du Markus.
USA har ju en stor andel soffliggare som inte gillar endera sidan av unipartiet och helt sonika låter bli att rösta. Om den gruppen aktiveras av att Bidén och hans anhang är tillräckligt samhällsfientliga och helt sonika går och röstar för att rösta emot dem så kan de få det svårt. Men, de är soffliggare av en anledning.De här studentprotesterna spelar republikanerna rakt i händerna, tror ingen vettig människa vill ha en till period med Joe Biden. Nu är frågan bara hur många vettiga människor det finns i USA, valboskapet importeras ju i en rafflande takt så det kanske blir som i Sverige helt enkelt.
Gäller resonemanget även stödet till det rika landet Israel så är jag fullt på.Spot on
Date Right on Instagram: "cc: US Congress #daterightstuff credit: David Sacks"
53K likes, 924 comments - daterightstuff on April 24, 2024: "cc: US Congress #daterightstuff credit: David Sacks".www.instagram.com
Hej och välkommen tillbaka till forumet, hade varit intressant om du nu 10 år senare kunde utveckla hur du ser på socialdemokraterna som du höll så kärt.Gäller resonemanget även stödet till det rika landet Israel så är jag fullt på.
Annars är han en hycklare.
Har aldrig röstat på något borgerligt parti. Socialdemokraterna och miljöpartiet inkluderade.Hej och välkommen tillbaka till forumet, hade varit intressant om du nu 10 år senare kunde utveckla hur du ser på socialdemokraterna som du höll så kärt.
Israel har så klart en särställning och är väl att betrakta som the 51st state i mångt och mycket så att man skulle ha samma måttstock för Israel som för [insert valfritt korrupt u-land] är väl kanske lite väl att ta ut svängarna, men visst.
Var det där fiskeri?Undrar om republikanerna skitit i det blå nu när rep-senatorerna röstat nej till rättigheten att få tillgång till preventivmedel i hela usa?
En del är sanna, en del är manipulerade så att han ser ännu slöare ut. Men tom liberala komiker som Colbert, Meyers och Kimmel har med klipp på Biden som fryser när han får frågor, folk omkring honom dansar och allt var det är så det finns uppenbart en hel del sanning i de där klippen.Hur går det för Joe? Är alla filmer äkta? Han är ju helt i dimman.
Har inte sett någon film där Trump uppträder förvirrat, de tar sig nog inte in i mitt flöde. Har du någon länk?En del är sanna, en del är manipulerade så att han ser ännu slöare ut. Men tom liberala komiker som Colbert, Meyers och Kimmel har med klipp på Biden som fryser när han får frågor, folk omkring honom dansar och allt var det är så det finns uppenbart en hel del sanning i de där klippen.
Precis som med alla filmer när Trump uppträder förvirrat. De flesta är tagna ur sitt sammanhang och i vissa fall ihopklippa för att göra det ännu mer förvirrande.
Det är två ganska gamla män vi har att göra med och en väldigt smutsig kampanj så vi kommer nog få mer av denna vara. Senaste poll i Trump-vänliga Fox sätter just nu Biden i en mindre ledning, 50-48% så det kommer nog också bli en ganska jämn historia om inte någon lyckas göra bort sig mer än de redan har gjort. Eller dör. Folk är så polariserade så de är väldigt förlåtande med sin egen kandidat och blåser upp motståndarens kandidats fel något enormt så räkna inte med några stora förändringar utan det är de få i mitten som råkar bo i en swing state som kommer avgöra valet. Som vanligt alltså.
Angående kandidaterna så gjort South Park gjorde denna om valet 2004, men det passar in bra även här
Han är väl alltid förvirrad? Sprider rena lögner och groteska påståenden, personangrepp och rena dumheter.Har inte sett någon film där Trump uppträder förvirrat, de tar sig nog inte in i mitt flöde. Har du någon länk?
Vi lever tydligen på olika planeter.Han är väl alltid förvirrad? Sprider rena lögner och groteska påståenden, personangrepp och rena dumheter.
Cowfefe
EDIT: https://x.com/BidensWins/status/1804915684406653174
Igår...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|