powerjohan
Ogudaktig sporthojare
Kolla på valfri amerikansk late night show. Samtliga jag kollar på (Colbert, Meyers och Kimmel ) har det som återkommande tema i sina shows och jag tror samtliga av de större är om inte liberala så väldigt kritiska till Trump men jag kanske missar någon Trump-vänlig. Får i ärligheten namn säga att jag inte känner till någon Trump-vänligt night show, Tucker Carlson och dylikt är ju en annan typ av "underhållning".Har inte sett någon film där Trump uppträder förvirrat, de tar sig nog inte in i mitt flöde. Har du någon länk?
Jag får ganska ofta rekommendationer på anti-trump klipp på youtube, troligtvis just för jag följer dessa liberala herrar, men det är inget jag har intresse av att gå in på så jag har inga länkar där som jag kan rekommendera. Söker jag youtube på fraser som "trump is confused" "trump is confused" dyker en del upp som ser ut att vara ungefär det Colbert med fler tar upp.
Konstaterar mest att båda sidor kommer köra den här typen av budskap, att "den andra killen" är förvirrad. I båda fallen har de säkert vissa poänger men mestadels är det en effekt av hur man klipper. Resultatet är att oavsett vem som vinner kommer andra sidan anse att det sitter en halvt senil gubbe vid makten som knappt vet vad som händer omkring honom. Och delvis har rätt i det. Valet står ju mellan två gamla trötta och dåliga kandidater. USA borde kunna bättre.