Presidentvalet i USA 2024

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Apropå alla foton på Heil hälsning, varför inte se hela segerdansen ? Ett smakprov
1737643108778.png

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Det är just hela "segerdansen" som gör att det skiljer sig från stillbilder på utsträckta armar.
Eller som hans dotter uttryckte det: "I'm just gonna say let's call a spade a fucking spade. Especially if there were two spades done in succession based on the reaction of the first spade."

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Skulle inte förvåna mig ett dugg om Trump trollar Europa igen, nu vill alla skicka trupp till Ukraina plötsligt, säkert så man får en plats vid bordet.

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Hoj
BMW R1200GS 2017 BMW R1200S
Knepigt att inte politiker m.fl. tittar i backspegeln. USA försökte i det längsta hålla sig utanför både WW1 o WW2, även tidigare var isolationismen tydlig.

George Washington - "The great rule of conduct for us, in regard to foreign nations, is in extending our commercial relations, to have with them as little political connection as possible. Europe has a set of primary interests, which to us have none, or a very remote relation. Hence she must be engaged in frequent controversies the causes of which are essentially foreign to our concerns. Hence, therefore, it must be unwise in us to implicate ourselves, by artificial ties, in the ordinary vicissitudes of her politics, or the ordinary combinations and collisions of her friendships or enmities."
(Trump kunde ha sagt detta om han var bättre på att uttrycka sig)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
USA har en ny president, det här är ett av skälen:

View attachment 510662

Inte helt lätt att förklara när en snart 12-åring sitter vid frukostbordet och undrar vad dom menar på radion. För hon förstår ju att bara kvinnor kan bli gravida.

Tänk att en normal 11-åring är smartare än hälften av Sveriges riksdagspolitiker.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Inte helt lätt att förklara när en snart 12-åring sitter vid frukostbordet och undrar vad dom menar på radion. För hon förstår ju att bara kvinnor kan bli gravida.

Tänk att en normal 11-åring är smartare än hälften av Sveriges riksdagspolitiker.
Ja, och det är detta samtal man måste förstå om man vill veta varför Trump är president. Gör man inte det första kommer man inte göra det andra heller.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj

Inte ett dugg konstigt.
Finns det något annat jobb än politiker i en demokrati där man kan bestämma så mycket och kunna så lite ?
Själv insåg jag detta efter läst halva Adolf Hitler "Min kamp" :
Halva, ja jag orkade inte med mer.
OBS Original titeln är: Min kamp mot vansinnet i fängelset !
Titeln förkortad på förläggarens rekommendation.

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska