Kriss
Ny medlem
Det här blir ytterst intressant vem som kallar sig "RoH:are".. Jag menar vad spelar det för roll om man inte är med på vart enda fik och mys, men istället är med när det verkligen gäller tex: under säsongen och när man ställer upp när någon behöver hjälp med något eller jagar tjuvar tillsammans..
De sistnämnda sakerna borde nog värderas minst lika "högt" som att mysa och fika tillsammans eller?
Alla har inte tid att fika varje vecka eller mysa runt tyvärr.
RoH = MC gemenskap som kör tillsammans i under säsongen i första hand väl? Sen att man blir polare med en och annan person såklart ingår i spelet, men vikten ligger väl i MC gemenskap med betoning på MC och att köra tillsammans under säsongen?
I övrigt är jag nog neutral i fråga om privata delen! Jag förstår syftet med den!
De sistnämnda sakerna borde nog värderas minst lika "högt" som att mysa och fika tillsammans eller?
Alla har inte tid att fika varje vecka eller mysa runt tyvärr.
RoH = MC gemenskap som kör tillsammans i under säsongen i första hand väl? Sen att man blir polare med en och annan person såklart ingår i spelet, men vikten ligger väl i MC gemenskap med betoning på MC och att köra tillsammans under säsongen?
I övrigt är jag nog neutral i fråga om privata delen! Jag förstår syftet med den!
Last edited: