Privata forumet

Status
Ej öppen för fler svar.

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Tycker att Nodde mycket tydligt har visat att han aldrig kommer att passa in i RoH och än mindre i det han själv kallar A-laget.

Med din attityd så finns det annat folk att köra med, hojarna går liite saktare har längre gaffel , sen tror jag man skall ha ett ryggmärke också.

Prova det, så ses vi :huvet

Last edited:

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
Tycker att Nodde mycket tydligt har visat att han aldrig kommer att passa in i RoH och än mindre i det han själv kallar A-laget.

Med din attityd så finns det annat folk att köra med, hojarna går liite saktare har längre gaffel , sen tror jag man skall ha ett ryggmärke också.

Prova det, så ses vi :huvet

Kunde inte sakt det bättre skälv :D

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Sen får du nog avslöja din ålder om du ska referera till den hela tiden. Spannet inom R o H är rätt stort och ingen av oss andra har problem med åldersskillnader. Tvärtom skulle jag vilja påstå, kolla på ww och sofiiii.... :tungan ;)

vadå ? det e ju nästan lika stor skillnad på dig o caroline :tungan

Japp håller med ww har alltid varit lite omogen...

det e bara för du e avis :p

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
nu har jag suttit och läste igenom hela tråden och kan bara säga.. hur dum är du egentligen Nodde.. jag förstår vad du menar och hur du känner.. men kan inte du försöka ta till dig det som vi skriver

Hojar är lätta att stjäla
Det privata forumet fyller en funktion
Och man kan inte diskutera om allt i det öppna forumet

:rolleyes:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Många smällar mot vw på sistonne

VolksWagen? :va

Privat forumdel behövs. Ut med alla som har tillgång till forumdelen så blir det skitbra. Ibland kanske onödiga trådar hamnar där... Och?
Ibland blir man förkyld - lika intressant....

Tål andra inte att ROH har en privat forumdel så är det fel på den personen - inte ROHarna(kan man skriva så?).

Får man bara tag i EN ENDA hoj tack vare den privata forumdelen så har det varit värt det - trots alla klagande avundsjuka.

..... anser jag. :tummenupp

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
VolksWagen? :va

Privat forumdel behövs. Ut med alla som har tillgång till forumdelen så blir det skitbra. Ibland kanske onödiga trådar hamnar där... Och?
Ibland blir man förkyld - lika intressant....

Tål andra inte att ROH har en privat forumdel så är det fel på den personen - inte ROHarna(kan man skriva så?).

Får man bara tag i EN ENDA hoj tack vare den privata forumdelen så har det varit värt det - trots alla klagande avundsjuka.

..... anser jag. :tummenupp

För första gången så håller jag med dig Mavve.:krama
Precis som du säger skall det vara.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Ok då kommer ett icke diskutabelt alternativ enligt mig då:)

Igång med forumet snarast men se till att alla med tillgång med minimum skylter med ett nick!

Sen ser jag gärna att båda våra RoH moderatorer,WW och Henke har den behögighet att moderera det nya.

Edit:Så det behövs inte mer...

Last edited:

Nodde

Hangaround
Gick med
11 Nov 2009
Hoj
1992 Honda VFR 750F
Satanja: Att några stycken inom en förening, intressegrupp umgås är absolut inget konstigt, tvärtemot!

Det jag reagerat på är att vissa ska hållas ute genom ett privat forum.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Satanja: Att några stycken inom en förening, intressegrupp umgås är absolut inget konstigt, tvärtemot!

Det är synd att du varken läst eller har förstått det du läst i denna tråden.

"aktiviteter" inom RoH, dvs körningar, fester, filmkvällar, spelkvällar mm.. har & kommer fortsättningsvis att skrivas i det offentliga forumet.

det är mer känslig information som alla utanför RoH, dvs "Nisse" i luleå, "pelle" i göteborg, inte skall kunna läsa.

denna infon, som kan vara av känslig art. har inte & kommer inte att delges till personer som jag/henke eller någon annan aldrig träffat eller kanske bara kört med 1 gång.

att du sedan inte omfattar de personer vi litar på e inte upp till mig, en pulkaåkning är inte tillräckligt för att bli en av de. Med detta säger jag inte att du är oärlig eller en buse, men man måste göra sig FÖRTJÄNT av tillit, detta är inget man får per automatik

Mvh Henrik

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)

De som hålls utanför är personer som admin inte känner tillräckligt bra ännu för att tillförtro privat information. De kommer med tiden få tillgång till det privata forumet efterhand som förtroendet för personen växer.

Nodde

Hangaround
Gick med
11 Nov 2009
Hoj
1992 Honda VFR 750F
Henrik! Du och de betrodda verkar se dig som nån slags Thomas Möller! Eftersom du tog upp det där med pulka tolkar jag som att du minns mig.

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Henrik! Du och de betrodda verkar se dig som nån slags Thomas Möller! Eftersom du tog upp det där med pulka tolkar jag som att du minns mig.
Ww är moderator, samt den som organiserat och är mest hängiven tjuvjakterne. Anser du det vara konstigt att vi litar på hans omdöme? :confused: Att han dessutom kört hoj i en jävla massa år, och känner/känner till de flesta inom HBG som kör hoj är ju ytterligare en anledning till varför han är betrodd med denna uppgiften.

Och klart vi minns dig. Men bara för att vi minns dig, betyder inte det att vi vet att vi kan lita på dig. Därför är du inte insläppt i det privata.

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
word.

jag förstår inte varför det är så svårt att acceptera... :confused:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024