Nitrous
www.actionpics.se
Gaskontroll?
ääsch. Som sagt... de ä bar å åk
Gaskontroll?
Gaskontroll?
Färger som "Silver Bullet" och "Competition Yellow" borgar för snabba tider !
Låt mig se, well...näe !
Å tackar.
Trender är till för att brytas.
Lär vara så tills dess att ekonomin blommar igen, kan ta ett tag... Jag tror detta är eftereffekten av de 1-2 år som varit av nedåtgående ekonomi. Det är väl på botten nu, och kanske går upp igen om 1-2 år och därefter kanske det finns möjlighet för företagen att kasta pengar på racingen.13 förare, det är lite pinsamt! Va e alla ?.???
13 förare, det är lite pinsamt! Va e alla ?.???
Jag satt på läktarn, verkligen skittrist att inte köra! Men ska det va så jävla dyrt som det är att köra wildcard så får det va för min del. Jag kan helt enkelt inte motivera merkostnaden mot ett vanligt sm i dagsläget.
Jag förstår att stcc är bra att sälja in till sponsorer och partners, men för mig som inte har erfaranheten och rutinen att hantera det så hade det helt klart underlättat enormt om man fick rabatt första gångerna man körde.
Egentligen så tycker jag att man borde få betalt för att köra eller åtminstone att det skulle va gratis. Då hade det lätt varit fulla startfält och förarna hade fått kvala in istället. Då hade stcc haft en produkt som drog publik och var långt mycket mer spännande än stcc, porsche och Luffs SO.
Det pratas om han inte hänger med och har fejkat en skada.Varför ingen Hampus förresten?
Det pratas om han inte hänger med och har fejkat en skada.
Hoppas verkligen att det inte stämmer men ingen rök utan eld brukar det ju heta.
Med bara 13 startande kan Filip åka och vinka till publiken i morgon
Jag läste det på Highsider.se.Tvivlar starkt på fejkskada,tror jag inte stämmer,detta är nog rök utan eld.
Den Hampus jag talat med innan lägger sig inte bara för det går lite dåligt,han jobbar vidare!
Nåja,får fråga själv när jag träffar han istället.
Henrik
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |