Chaneran skrev:2294461... blir väl inte inställda för lite regn?
Eller?
Det såg dessutom ut på SMHI's sida som att det ska klarna upp till kvällen...
Klart vi inte ställer in för lite regn ..
Chaneran skrev:2294461... blir väl inte inställda för lite regn?
Eller?
Det såg dessutom ut på SMHI's sida som att det ska klarna upp till kvällen...
Dirtfighter skrev:2295974Med risk för att bli tjatig: till alla instruktörer!
Miskade tiden??MrRoadSnail skrev:2311950Som Forsberg (nicktjuv) säger, tackar och bockar! Hur upplevde ni den minskade tiden och inblandningen av motarder?
MrRoadSnail skrev:2311950Hur upplevde ni den minskade tiden och inblandningen av motarder?
MrRoadSnail skrev:2311950[...] Som Forsberg (nicktjuv) säger [...]
Forsberg skrev:2312559Skyll dig själv när du inte är ute i god tid
Yasha skrev:2314623Var det den 24/7 nästa gång? Jag ska försöka få eftermiddagen ledig, lasta fruttmopeden och komma upp och vara med. (om det är okej att frutta, jag kan inte köra sporthoj just nu pga min knäskada)
Yasha skrev:2314623Var det den 24/7 nästa gång? Jag ska försöka få eftermiddagen ledig, lasta fruttmopeden och komma upp och vara med. (om det är okej att frutta, jag kan inte köra sporthoj just nu pga min knäskada)
Vet förhoppningsvis imorgon kväll. I'll be back!Taco skrev:2314635Hej, ja det stämmer bra det , 24:e kör vi. Vore toppen om du kan komma och hjälpa oss lite ! (helt ok med motarden) Hojta gärna till när du vet om du får ledigt så tar vi med dej i "schemat" för kvällen //Mats
Jättebra.. Tack ! lovar du kan få bättre pass än StefanYasha skrev:2314647Vet förhoppningsvis imorgon kväll. I'll be back!
Stefan...Taco skrev:2314683Jättebra.. Tack ! lovar du kan få bättre pass än Stefan
Kul att jag fick vara med! Kanske mindre kul för "min" grupp som fick sig en rejäl utskällning efter första körpasset, men som lugnade ner sig sedan.Forsberg skrev:2327663Då var det dags att brumma lite igen
Vi är idag glada att kunna presentera en ny fruttande gästinstruktör i form av Yasha!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|