boro-kawasaki
Driving black on black..
Om detta görs varje lördag har det nog mycket större effekt på omgivningen..jag hakar lätt på. Vet inte om det märks alls om det sker under lönehelgen en dag i månaden. Eller har jag fel?
Känns lite LBC (little baby-child) över det hela. Resten av landet har haft dessa regler länge och eftersom åka motorcykel är 90% nöjesåkning överlag så har jag aldrig klagat över gällande regler i mitt eget län
Jag tycker bara att folk som orkar klaga och protestera över sådana här saker måste ha lite för mycket fritid och vara ledsna människor i övrigt med. Ut och åk istället och njut av nuet. Det enda som händer är att fler personer blir irriterade på oss hojåkare. Tror knappast dem kommer ändra tillbaka lagen. Men gör dem det så har jag fel i frågan. Så trångsynt är jag inte så att jag inte kan erkänna att jag hade fel men jag tror inte jag behöver det i den här frågan
Bra gjort alla som var med http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=492600
30 maj blir det igen.
Gör det, du är hjärtligt välkommen. Tänk bara på att komma tidigt, P-platserna tar slut väldigt fort. Var en väldigt skön gemenskap bland alla hojåkare på heden igår.
det här får bli veckans "i-landsproblem"
Jag tycker bara att folk som orkar klaga och protestera över sådana här saker måste ha lite för mycket fritid och vara ledsna människor i övrigt med. Ut och åk istället och njut av nuet. Det enda som händer är att fler personer blir irriterade på oss hojåkare. Tror knappast dem kommer ändra tillbaka lagen. Men gör dem det så har jag fel i frågan. Så trångsynt är jag inte så att jag inte kan erkänna att jag hade fel men jag tror inte jag behöver det i den här frågan
Fast nu blir det ju inte effekten så. Detta var ju en demonstration där alla medvetet samlats på ett ställe för att fylla parkeringen. Så när demonstrationen är slut finns det plats åt alla hojar och bilar som vill parkera där.
Kollade just med p-bolaget som har hand om Hedens parkering.
Den är endast avsedd för bilar.
Så Mc, gästande turister i husbilar och annat som inte är bilar är inte välkomna till Avenyn tydligen.
Är det skyltat för endast bil eller är det bara en uppfattning parkerings bolaget har? För det vore ju höjden om man ändrar reglerna så att MC måste stå i parkeringsrutorna samtidigt som man skyltar för ENDAST bil vid parkeringar..hur har dom tänkt då?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|