Biturbo
Min går i etthundra!
mm å jag glömde köpa gta i tisdags pga hojköp. å sen va skiten slutsåld överallt å de spöregnar ute
Gå ut å öva GTA på grannkärringen då så länge.
mm å jag glömde köpa gta i tisdags pga hojköp. å sen va skiten slutsåld överallt å de spöregnar ute
Gå ut å öva GTA på grannkärringen då så länge.
Vart köper man en PS3 billigast? Nån som har koll?
Hur ere med regionskodningar 'n scheiße om man tjaxxar en konsoll from därifrån?
Annars e mitt svar till ovan-ovanstående: prisjakt.scheiße
Samma här, åkte runt hela västerås idag och letade men inget förrän tidigast nästa vecka
Men tjejen drog till Göteborg idag så jag var tvungen att ha skiten så det fick bli ett paket på Mediamarkt för 4444:- för en 40gb med gtaIV
Nån som vill köpa en konsoll? Du kan få med 2st spel, fifa 08 och nhl 08 som jag inte har testat än....
Samma här, åkte runt hela västerås idag och letade men inget förrän tidigast nästa vecka
Men tjejen drog till Göteborg idag så jag var tvungen att ha skiten så det fick bli ett paket på Mediamarkt för 4444:- för en 40gb med gtaIV
Nån som vill köpa en konsoll? Du kan få med 2st spel, fifa 08 och nhl 08 som jag inte har testat än....
nhl08 är i särklass det bästa spelet så de lär du behålla
Har ändå ingen tid att spela det och det är garanterat inte bättre än GTAIV, det enda spel du behöver
Har både Uncharted och Colin McRae som jag fortfarande inte har varvat, det blir bara att man spelar en stund i början och sen tröttnar man. Så nu är det helhjärtat på GTAIV och sedan blir det Resident Evil när det dyker upp...
För övrigt så är det sålt nu, det tog en timme på blocket så var det sålt för mer än vad jag begärde
Tänkte fråga en vän i USA om han skulle kunna köpa en konsol och skicka det till mig. Är det värt allt jobb? Kan paketet fastna i tullen?
Vad tycker ni om GTA IV då? Helt klart ett kul spel, men jag tycker inte det var lika bra som San Andreas. Mycket mindre och man kunde ju inte göra i närheten lika mycket saker. T ex att man inte kan köpa några hus, knappt några hus man kunde gå in i, ingen körskola eller mc-skola, inga cyklar, inga flygplan, ingen militär, inga tanks och det sämsta soundtracket nånsin.
Jag tycker det var dåligt att dom tog bort så mycket. Känns som att det inte finns särskilt mycket att göra när man kört igenom storyn. Min slutsats är iaf att det var ett bra spel, men sämre än San Andreas.
nhl08 är i särklass det bästa spelet så de lär du behålla
Vart köper man en PS3 billigast? Nån som har koll?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|