Ps3 Tråden

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Jag köpte Bad company men tycker faktiskt inte onlinekänslan var bra, ialf inte mot Call of duty som jag gått tillbaks till nu. (tjacka COD4 om ni inte har det.)

Själv har man bokat World super bike som kommer i september. :längtar
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Precis testat att spela en blueray film på PS3:an o det är fan i mig riktigt schysst kvalitet.
Man blev rejält imponerad iallafall. Ifall nu riktiga bluray-spelare är bättre så tvivlar jag på att man som mänsklig skulle se skillnad

PS3 är ju erkänd för att vara en riktigt duktig blu-ray uppspelare :tummenupp

Trådlyft.

Har tjackat en PS3:a nu ( :tummenupp ) en även min första Blueray-rulle idag (Crimson Tide).

Lite frågor:
1) Var köper vi billiga BlueRay-rullar?

Många köper från USA vet jag. Blir bra mycket billigare än här. Speciellt om man köper kanske tre eller fler åt gången.

Tänk dock på att dubbelkolla regionskoden så att du kan spela filmen i din maskin :)
 
Last edited:

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Var kan man regionskoden? Har själv en japansk PS3 och vill veta vilka filmer jag kan köpa här.
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag får köra ett MKV-2-VOB, prog först iaf!

Funkar faktiskt fint, men jösses vilken tid det tar att köra igenom 4-5 GB.

Men det kan PC:n göra när man inte använder den till annat så det funkar ok trots allt.

Tack för tipset.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Får hoppas NHL 09 är bättre än 08 som var det tråkigaste NHL hittills. Förbannat dåliga kontroller. Tycker åtminstone dom kunde gjort så man fick ändra dom hur man ville, men då skulle det väl visa sig hur dåliga dom nya är när alla som använde dom skulle få stryk av dom som körde med dom gamla.

Dom spelen jag har mest förväntningar på just nu är nästa Silent Hill och Guitar Hero: Metallica. Det sistnämnda är väl nästan en garanterad succé så länge dom inte skulle göra nåt så dumt som att ta med en massa låtar från Load och framåt. Men med tanke på vilka låtar Metallica spelar på sina konserter nu för tiden så borde det ju bli mest gammalt. Ett annat skräckscenario vore ju förstås om dom skulle få för sig att göra en massa nya versioner av dom gamla låtarna, fast så dumma tror jag inte dom är.
 
Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Dom spelen jag har mest förväntningar på just nu är nästa Silent Hill och Guitar Hero: Metallica.

Dito :tummenupp Nya plattan skulle väl bli tillgänglig för nedladdning till Guitar Hero III när den släpps om jag förstått det rätt?
Sitter för övrigt och nöter Raining blood för tillfället. Den är lite halvsvår :mad:
 

Solid snake

Guest
Är det nån här som vill lira COD4 online eller?

Släng till mig på PS3an isf, Einhaerjar heter jag.
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Nu har jag beställt Battlefield: Bad Company, testade onlinedemot och blev helt såld, var ju hur kul som helst. Ska spela tillsammans med några polare från jobbet men det kanske finns lite folk här med som vill spela någongång.
Drog även in TVersity igår på datorn, var inte så svårt att komma igång med det, ska bara se till att fixa så jag kan kolla på mpeg-2 filerna som dom går som mkv och x264 tydligen?
 

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Hemma
Hoj
Supermotarrrrd
Har bokat och väntar på versionen med 80gb hdd som jag ska få den 27e. Det mest positiva med ny konsoll tycker jag är nya Sixaxxis med gyro OCH Dual shock! ;D

Vad ska jag tänka på som snart nybliven PS3ägare? Vad ska jag ladda ner? Vad ska jag tanka in i maskinen? Ge mig lite heta tips!

Resistance fall of man ska inhandlas direkt. Och Guitar hero.^^
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Har bokat och väntar på versionen med 80gb hdd som jag ska få den 27e. Det mest positiva med ny konsoll tycker jag är nya Sixaxxis med gyro OCH Dual shock! ;D

Vad ska jag tänka på som snart nybliven PS3ägare? Vad ska jag ladda ner? Vad ska jag tanka in i maskinen? Ge mig lite heta tips!

Resistance fall of man ska inhandlas direkt. Och Guitar hero.^^

Var har du beställt och vad kostade det ??
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top