Anjoner
Medlem
Vilka lirar Nhl 09 å spelar i ett klubblag? Skulle va kul å veta om det va några hojåkare man mötte..
Själv spelar jag i Systemet OHC
Själv spelar jag i Systemet OHC
Varför kan jag inte gå online med GH3? Det har gått förut och jag kommer ut med PS fast när jag försöker med GH så hänger sig spelet hela tiden.. nån annan som har problem med det?
köpte mig ett ps3 idag och när jag kom hem så slog det mig hur dålig min tv är så nu tänkte jag att man kanske kan koppla in ps3 till datorskärmen men jag har ingen aning om vilka kablar man behöver. någon som har gjort detta ?
jag tänkte köpa ett nytt lir under mellandagarna, ska vara nåt som bruttan kan spela också, Little big planet kanske? men jag har inte riktigt fattat vad det är, eller vad man gör..
Nån som vet vart man kan htta riktig mus och tgb till ps3? Inte nåt sånt hittepå med muspekare inbyggd i tangentbordet. Kan fan inte sikta med den jävla kontrollen... :dataskadad
Den här va ju tuff å spelvänlig men verkar inte tillverkas mer
http://www.idg.se/2.1085/1.114013
Vanligt USB-tangentbord till PC?
Så det funkar kanske med USB-splitter och valfria trådlösa möss och tgb?
Ska jag bli idiotförklarad nu igen?
Nån som vet vart man kan htta riktig mus och tgb till ps3? Inte nåt sånt hittepå med muspekare inbyggd i tangentbordet. Kan fan inte sikta med den jävla kontrollen... :dataskadad
Den här va ju tuff å spelvänlig men verkar inte tillverkas mer
http://www.idg.se/2.1085/1.114013
Det låter exakt som våra planer efter att ha lirat två pers i någon timma.
"Det här måste vi lira igen, fast med fyra kontroller och en 3-4 öl (var), då lär det vara grymt roligt"
(p.s vart det bara jag och min polare som sitter och gör egna ljudeffekter till spelet? (Little Big Planet) )
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|