Ps3 Tråden

Anjoner

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
BMW S1000RR
Vilka lirar Nhl 09 å spelar i ett klubblag? Skulle va kul å veta om det va några hojåkare man mötte..
Själv spelar jag i Systemet OHC

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Varför kan jag inte gå online med GH3? Det har gått förut och jag kommer ut med PS fast när jag försöker med GH så hänger sig spelet hela tiden.. nån annan som har problem med det?

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Varför kan jag inte gå online med GH3? Det har gått förut och jag kommer ut med PS fast när jag försöker med GH så hänger sig spelet hela tiden.. nån annan som har problem med det?

Ingen som har något förslag? Kommer fortfarande inte in...

Eftersom systersonen ska få GH World Tour satt jag och värmde upp lite här hemma. Gav mig på Raining Blood men den är fan omöjlig! Klarar den inte ens på medium.. hur fixar ni den?

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
jag tänkte köpa ett nytt lir under mellandagarna, ska vara nåt som bruttan kan spela också, Little big planet kanske? men jag har inte riktigt fattat vad det är, eller vad man gör.. :D

stoffe69

Y2J
Gick med
9 Oct 2005
Hoj
utan
Kolla lite videos på utube, tycker spelet är så jävla kul=)

Springer runt o samlar saker, tar sig från A till B.

Bullten

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Hoj
Ch Racing 05(såld) SV 650
köpte mig ett ps3 idag och när jag kom hem så slog det mig hur dålig min tv är:näsblod så nu tänkte jag att man kanske kan koppla in ps3 till datorskärmen men jag har ingen aning om vilka kablar man behöver. någon som har gjort detta ? :)

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
köpte mig ett ps3 idag och när jag kom hem så slog det mig hur dålig min tv är:näsblod så nu tänkte jag att man kanske kan koppla in ps3 till datorskärmen men jag har ingen aning om vilka kablar man behöver. någon som har gjort detta ? :)

Om du har DVI-ingång på skärmen så ska det gå med en HDMI-DVI-adapter. Det finns visst något trick för att få det att funka med en skärm som bara har VGA-in, men det är nog ett lite större projekt.

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
jag tänkte köpa ett nytt lir under mellandagarna, ska vara nåt som bruttan kan spela också, Little big planet kanske? men jag har inte riktigt fattat vad det är, eller vad man gör.. :D

Min lillebror (8) och jag (17) har lirat det spelet några timmar nu. Måste säga att det är förvånades värt roligt :D. Går ut på att klara av banor som är gjorda av hinder. Man ska lista ut hur klara hinderna, det hände ofta att man skratta när man skulle svinga klossarna som hängde i rep. Mycket roligt spel faktiskt även om det känns lite barnsligt designat.:tummenupp

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Precis varit iväg och lirade lite Little Big Planet hos en polare. Det är kort och gott GRYMT UNDERHÅLLANDE! :)
T.o.m. hans brud klarar av att spela det, och tycker det är roligt (min tjej har inga problem att göra "kill-saker" hehe)

KÖP! kan vara lite skönt även för oss 20-25-åriga killar att ta rast från att slakta zombies eller aliens och bara lulla runt och vinka åt sig själv :D

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
jag köpte det, förjävla roligt! :D
nu sitter vi å tar några pilsner, det är lika roligt för det. :yoparty

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Det låter exakt som våra planer efter att ha lirat två pers i någon timma.

"Det här måste vi lira igen, fast med fyra kontroller och en 3-4 öl (var), då lär det vara grymt roligt" :D

(p.s vart det bara jag och min polare som sitter och gör egna ljudeffekter till spelet? (Little Big Planet) :D)

Tommy.exe

Guest
Nån som vet vart man kan htta riktig mus och tgb till ps3? Inte nåt sånt hittepå med muspekare inbyggd i tangentbordet. Kan fan inte sikta med den jävla kontrollen... :dataskadad

Den här va ju tuff å spelvänlig men verkar inte tillverkas mer :gnissla

http://www.idg.se/2.1085/1.114013

Tommy.exe

Guest
Vanligt USB-tangentbord till PC?

Så det funkar kanske med USB-splitter och valfria trådlösa möss och tgb?

Ska jag bli idiotförklarad nu igen? :huvet

E*

Vill ju hemskt gärna ha fatt på en sån fragfx-kontroll.....

Last edited:

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Hoj
...Brittisk...

Galen

Avancerad novis
Gick med
16 Oct 2006
Hoj
zx9r
Har ni laddat hem "Home"?
Lite småkul faktist.
En virtuell småstad där man kan spela bowling, biljard, tjöta mm.
Adda mig gärna så kan vi ta en match;)
Nickar Galen- där.

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Det låter exakt som våra planer efter att ha lirat två pers i någon timma.

"Det här måste vi lira igen, fast med fyra kontroller och en 3-4 öl (var), då lär det vara grymt roligt" :D

(p.s vart det bara jag och min polare som sitter och gör egna ljudeffekter till spelet? (Little Big Planet) :D)

jag har inte tagit mig i kragen å köpt en extra dosa än, har ju bara haft ps3an sen den kom... :D

kan man lira 2st hemma i soffan? kör man splitscreen då isf?

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Hehe, så tänkte jag först, "gud va jobbigt det måste vara att lira fyra pers, splitscreen så man knappt ser vad man ska göra"

Sen kom jag på att vi redan var två pers som lirade och det fortfarande var helskärm. Så så är det :) kvittar om det är en eller fyra spelare, det är alltid en helskärm :yoparty

och jag lovar dig, det är grymt mycket roligare två eller fler personer än "bara en", även om det är kul!!

[YOUTUBE-ID]b96zT4czM58[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept