.....
COD5 är OK som SP, dock gick det fort att spea igenom den delen och MP´n känns "sådär" i förhållande till COD4. Jag kan inte alla kartorna än, vilket kanske är anlöedningen. I COD4 vet man ju hur det ser ut i varje hörn och min K/D i COD5 är under 1 medan jag hade över 2 i COD4.....
Beställde "Buzz" till ps3 igår, nog som testat ? Kul eller ?
Ja känner mig i princip lojal med Playstation då jag sedan 1996 förstått att det är bättre än alla andra konsoler, undantaget N64 när man parallelkörde ett tag. I alla fall, funderar på att skaffa en PS3 och på frågan på lunchen om varför jag skulle göra det så tänkte jag bara GTA. Tydligen finns ju nu GTA även till Xbox samt anses inte lika hett som Vice City och SA heller.
Så, om man får en tråkig jul hemma - vilka är de kanske 3-5 bästa skälen att hosta ut runt 4-5 hellre än knappt 2 för en Xbox?
Vad skall man köpa Rock Band eller Guitar Hero: World tour?
1. Gratis att spela online. Och det måste man göra för att få ut maximalt av GTA. Jag har inte spelat singelplayer alls på månader.
2. Tystare.
3. Blueray. Är väl iofs tveksamt om det blir så stort som det var tänkt.
4. Du kan kontrollen och den är laddningsbar.
5. Eftersom den är dyrare slipper man (kanske?) många småungar online.
6. Slipper Red Ring Of Death.
Nu har jag inte så bra koll på dagens xbox. Dom kanske har blivit bättre med tiden men jag skulle ändå köpt Playstation.
Gta iv är så klart det snyggaste och verkligaste gta hittils även om jag tycker att det inte flyter på så bra (fps). Enspelar läget är ganska tråkigt när alla uppdrag är gjorda. San Andreas hade betydligt mer att göra och inte samma känsla som i Vice City. Online kan spelas hur mycket som helst, särskilt med en vän. Lasta upp en moppe på en båt och försöka köra ut den till frihetsgudinnan är en intressant utmaning tex.
1. Gratis att spela online. Och det måste man göra för att få ut maximalt av GTA. Jag har inte spelat singelplayer alls på månader.
2. Tystare.
3. Blueray. Är väl iofs tveksamt om det blir så stort som det var tänkt.
4. Du kan kontrollen och den är laddningsbar.
5. Eftersom den är dyrare slipper man (kanske?) många småungar online.
6. Slipper Red Ring Of Death.
Nu har jag inte så bra koll på dagens xbox. Dom kanske har blivit bättre med tiden men jag skulle ändå köpt Playstation.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|