Ps3 Tråden

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Jag ska nog inhandla nhl 09 ganska snart då det var sjukt kul med 08a och att man var grym :D
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Jag ska nog inhandla nhl 09 ganska snart då det var sjukt kul med 08a och att man var grym :D

Har kört nhl mycke på pc och betraktar mig rätt duktig på det, men rackarns vilken skillnad på PS3 och nhl 09. Mycke svårare och mer realistiskt och mycke roligare !!
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Har kört nhl mycke på pc och betraktar mig rätt duktig på det, men rackarns vilken skillnad på PS3 och nhl 09. Mycke svårare och mer realistiskt och mycke roligare !!

Jag spelade jämt med dom på svåraste nivån (kmr inte ihåg vad den heter:tungan ) men det var några månader sen. Ska lira motogp ett tag innan jag ger mig på nhl 09a iaf:yoparty
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Någon som vet om det går att ladda ner låtar till PS3 singstar via sonystore eller vad det nu heter ?
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Har precis dragit igenom COD5 SP och testat lite MP.

Snabb reaktion..
Stört likt COD4, fast reddot ger inte alls samma känsla.
Svårt att hitta bland alla bössor, men de verkar mer "jämna" än i COD4

Single player delen är kortare och inte lika väluppbyggd som COD4, men ger ändå lite variation med roliga leksaker som molotov cocktails, eldkastare och avsågade hagelbrakare.

Tunnelstrider där man skickas ner ensam med kommentaren "Miller, Clear´em out, we´ll meet you on the other side" ringande i örnonen pumpar förväntansnivån och man tänkar själv "Jaha.. tack som f*n sergantsj*vel! Kom ner o hjälp till för i h*lvete!"
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Låter gött.. Jag har kort och gott: amullo
Själv kör jag modell Heavy/Support med BAR eller Thompson med ljuddämp.
Kör också headset.

För de somvill lägga till så kör jag även: Battlefield Bad company, Far Cry II, COD4 och COD5 samt Rainbow6 LV2 och GTA4.
Fast online blir det mest Battlefield Bad company som är det bästa onlinespelet jag hittat hittils eller COD5
Samma PSN ID: amullo
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Har beställt ovannämnda spel plus singstar ABBA, ska hämta dom på posten efter jobbet idag, återkommer med rapport...
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Har beställt ovannämnda spel plus singstar ABBA, ska hämta dom på posten efter jobbet idag, återkommer med rapport...

Vart har du köpt och vad har du fått ge?

Ska passa på att köpa det i morgon då MediaMarkt öppnar i Skövde med förhoppningsvis bra öppningserbjudanden :) Återkommer också med rapport..om jag kan slita mig
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Funderade också på NFS Undercover, men tänkte avvakta lite. Jag kan knappt bärga mig till Gran Turismo kommer. Hoppas det blir klart under första kvartalet 2009.
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Vart har du köpt och vad har du fått ge?

Ska passa på att köpa det i morgon då MediaMarkt öppnar i Skövde med förhoppningsvis bra öppningserbjudanden :) Återkommer också med rapport..om jag kan slita mig

Siba 479 för NFS 619 för singstar, fri frakt.

Testade singstar lite och fick inte helt oväntat betyget "tondöv" jaja det spelet var mer tänkt till tjejen ändå.

NFS undercover är ok, känns lite för lätt men jag har bara spelat ca 15% av spelet så det kanske blir bättre...
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
NFS blir inte svårare än så KTM. O precis när man fått cash till en bugatti så har man typ klarat spelet.
NFS håller fortfarande samma kassa körkänsla. Betyg 2 av 5. Hade fått en 1:a om de inte varit för storyn
 

loffe85

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2008
Ort
Vara
Hoj
R6 -05 Rossi edt
ingen som har lirat smackdown vs raw 09? måste köpa ngt nytt spel, så undrar fall de är bra lr har ngn tips på ett "måste ha spel"?
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
tror jag lirat smackdown, det finns ett wrestlingspel att ladda ner på playstore.
det jag testade var väl så där, känns lite som man bara sitter och toktrycker på knapparna, men lär man sig det är det kanske kul ??

annars är ju NHL 09 ett måste ha spel !!
 
Last edited:

loffe85

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2008
Ort
Vara
Hoj
R6 -05 Rossi edt
tror jag lirat smackdown, det finns ett wrestlingspel att ladda ner på playstore.
det jag testade var väl så där, känns lite som man bara sitter och toktrycker på knapparna, men lär man sig det är det kanske kul ??

annars är ju NHL 09 ett måste ha spel !!

vet inte fall de är ngt för mej, känns som ja kommer lessna på de fort,är ju typ samma som fifa? annars får man la nöta ut mtx vs atv och saint row 2 tills de dyker upp ngt annat kul!
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Jag köpte GTA 4 till min och saknar GTA - San andreas.. Det spelet var roligare på PS2 än vad GTA-IV är på PS3.

Att bara "ge sig ut och MÖRSA" i GTA4 funkar inte. Man håller ut i typ 30 sekunder med tre stjärnor om man inte är på en mission.. Då blir snutarna hur puckade som helst helt plötsligt..

Däremot skall jag på PS3 rekommendera Battlefield - Bad Company som jag tycker är APBRA som både singel och multi player. Speciellt multiplayer delen är riktigt bra gjord.

COD5 är OK som SP, dock gick det fort att spea igenom den delen och MP´n känns "sådär" i förhållande till COD4. Jag kan inte alla kartorna än, vilket kanske är anlöedningen. I COD4 vet man ju hur det ser ut i varje hörn och min K/D i COD5 är under 1 medan jag hade över 2 i COD4.

FarCry II växte faktiskt på mig efter att jag kört SP i COD5 WaW. Det ÄR ett spel som är en blandning mellan GTA4 och COD. Dock så kan spelet bli lite drygt eftersom att man alltid skall transportera sig längre sträckor i varje mission och "roadblocks" ligger i vägen hela tiden som man måste ta sig förbi eller skjuta sig igenom.. PROVA detta spel innan du köper det, men när man väl kommer in i det är det faktiskt ganska skoj. Precis som GTA4 så kan man välja vem man tar missions från och hur samt med vilka vapen man genomför dem. Stealth approach är dock till stor del ett skämt. FI ser en på bra långt avstånd... Glöm Multiplayer.. Fler fel får man leta efter. Battlefield och COD har 10 ggr. bättre MP lägen.

Ett spel jag vill varna för är Rainbow 6 - Las vegas II. Rena skiten utan känsla eller design.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top