Ps3 Tråden

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
Men knulla miiiiiiiig! nu har dom skjutit upp releasen för GH4 till slutet av november. Grymma värld
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Äntligen köpt PS3 nu, satan va snyggt NHL 09 är !! Men rackarns va svår den nya styrningen är...
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Sådärja. Nu har jag köpt en sån dära sak också. Det blev en 80gb med två spel, Uncharted - Drakes fortune och Heavenly sword, plus läderlappen i blue-ray. Det kostade 4700, och då köpte jag en HDMI-kabel också. Äntligen är det nere på rimliga priser.

Nån som spelat nåt av spelen? Såna där spel som ingår brukar väl vara sisådär..men skitsamma.
 

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Norrköping
Hoj
2021 Moto Guzzi V7, 2017 Vespa GTS300
Sådärja. Nu har jag köpt en sån dära sak också. Det blev en 80gb med två spel, Uncharted - Drakes fortune och Heavenly sword, plus läderlappen i blue-ray. Det kostade 4700, och då köpte jag en HDMI-kabel också. Äntligen är det nere på rimliga priser.

Nån som spelat nåt av spelen? Såna där spel som ingår brukar väl vara sisådär..men skitsamma.

Heavenly sword har jag bara provat demon av, men jag blev inte direkt imponerad. Uncharted däremot är en höjdare, om man som mig började sin spelkarriär med Tomb Raider på PS1. Kan rekommendera att köpa Ratchet & Clank - Tools Of Destruction, värt varenda öre. Själv ser jag fram emot släppet av "Little Big Planet". Det är lite tunt med BRA spel till PS3 än.
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Vill bara berätta att logitechs rumblepad till PC funkar till PS3, bra när man ska spela 5 st i NHL 09 !!
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Hehe nej men man slipper köpa flera dyra PS3 kontroller menar jag, om man redan har Pckontroller........

Vilket rallyspel är bäst ? Colin dirt ? Sega Rally ? annat ?

hmm... oki..
en rumblepad kostar enl prisjakt 350 o en orginal 400.
Jag köpte dock min senaste från det utlandiska riket för under 350.

Jag håller mig nog till orginalet :p

Rallyspel så e de dirt du ska ha.

Kostar ju bara 300 också så =)..
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Ingen som vill köra lite CoD4?

COD4 är något halvår sen jag spelade sist, så jag skulle få tokspö :gnissla

Ni som är sugna på att lira online tycker jag borde köpa Wipeout HD för 165 spänn, så kan vi lira sen. Riktigt bra spel för så lite pengar :tummenupp
Där kanske jag inte får lika mycket tokspö iaf :D

psnid: cbarrow
 

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Norrköping
Hoj
2021 Moto Guzzi V7, 2017 Vespa GTS300
Jag sitter och är (en aning) irriterad på alla jävla religiösa fanatiker just nu...:mad: I morgon skulle det släppas, spelet som jag väntat på sedan 2007, "Little Big Planet". Så är det någon jävla somalisk, muslimsk betatestare som har hört två rader från koranen i en låt i spelet, och får Sony att ta tillbaka alla skivor och senarelägga lanseringen på obestämd tid...
Tydligen är det en svår skymf att ha textrader från koranen i en poplåt :va

Hur många somalisktalande muslimer skulle ha köpt spelet och blivit svårt kränkta av det??? Fyra?
Men., för att vara politiskt korrekta är det bättre att låta resten av världen vänta...
:arsele :arsele :arsele :arsele :arsele
 

delarossa

Medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
såld r6
Jag sitter och är (en aning) irriterad på alla jävla religiösa fanatiker just nu...:mad: I morgon skulle det släppas, spelet som jag väntat på sedan 2007, "Little Big Planet". Så är det någon jävla somalisk, muslimsk betatestare som har hört två rader från koranen i en låt i spelet, och får Sony att ta tillbaka alla skivor och senarelägga lanseringen på obestämd tid...
Tydligen är det en svår skymf att ha textrader från koranen i en poplåt :va

Hur många somalisktalande muslimer skulle ha köpt spelet och blivit svårt kränkta av det??? Fyra?
Men., för att vara politiskt korrekta är det bättre att låta resten av världen vänta...
:arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

Tycker det är klantigt av utvecklarna att ha med en sån låt. Översatt var det väl något med att "alla kommer dö någon gång" och att "jorden kommer gå under". Stämmer visserligen men passar kanske inte så bra i den typen av spel.
 

Mum!n

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2006
Ort
eskilstuna
Hoj
En rosa
så en fråga...vilket ska man köpa. farcry2 lr nya call of duty....själv tror ja på farcry 2 men cod är ju alltid cod...va tror ni gott folk:)

(båda säger nån... men ja e fattig som en kyrkråtta nu i höst/jul :tungan
så en blire bara)
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Köper du Cod kan du alltid sjunga Peter Wahlbäcks "Bakom basistens bas".... -"och så tog jag han på codden..."
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top