AndreasNo
Bannad
Ok, tack, måste man köpa en kabel speciellt för ps3 eller funkar en vanlig hdmi till hdmikabel ??
de spelar ingen roll..
Ok, tack, måste man köpa en kabel speciellt för ps3 eller funkar en vanlig hdmi till hdmikabel ??
Sådärja. Nu har jag köpt en sån dära sak också. Det blev en 80gb med två spel, Uncharted - Drakes fortune och Heavenly sword, plus läderlappen i blue-ray. Det kostade 4700, och då köpte jag en HDMI-kabel också. Äntligen är det nere på rimliga priser.
Nån som spelat nåt av spelen? Såna där spel som ingår brukar väl vara sisådär..men skitsamma.
Vill bara berätta att logitechs rumblepad till PC funkar till PS3, bra när man ska spela 5 st i NHL 09 !!
hmm??
Kan man spela fler bara tack vare den eller?
Hehe nej men man slipper köpa flera dyra PS3 kontroller menar jag, om man redan har Pckontroller........
Vilket rallyspel är bäst ? Colin dirt ? Sega Rally ? annat ?
Ingen som vill köra lite CoD4?
Jag sitter och är (en aning) irriterad på alla jävla religiösa fanatiker just nu... I morgon skulle det släppas, spelet som jag väntat på sedan 2007, "Little Big Planet". Så är det någon jävla somalisk, muslimsk betatestare som har hört två rader från koranen i en låt i spelet, och får Sony att ta tillbaka alla skivor och senarelägga lanseringen på obestämd tid...
Tydligen är det en svår skymf att ha textrader från koranen i en poplåt
Hur många somalisktalande muslimer skulle ha köpt spelet och blivit svårt kränkta av det??? Fyra?
Men., för att vara politiskt korrekta är det bättre att låta resten av världen vänta...
Jag beställer liret på fredag, sen jävlar ska du fåNån som vill lira COD4? Isf lägg till mig: Einhaerjar
.Jag beställer liret på fredag, sen jävlar ska du få
Nån som vill lira COD4? Isf lägg till mig: Einhaerjar
Najs!Jag lirar gärna lite CoD4 ! Jag har dock lånat ut det för tillfället, men när det kommer tillbaka så är det game on !
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|