Ps3 Tråden

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Jag har planer på att göra mig av med min Tvix mediaspelare och köpa en ps3a istället. Funderar på om det är att rekomendera? Kom på på att jag inte vet någon som har sina filer på Ps3 i mappar. Är det möjligt? Annars faller ideén att lägga in 20 gb musik. Är en ps3a att rekomendera som mediacenter?

Nix pix.
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Efter mycke om och men ska jag nu inhandla ett ps3, någon som vet när 160 gb basenheten kommer ut ? En fråga till, på nhl till pc kan man ladda ner aktuella laguppställningar "rosters" på nätet, kan man göra detta till ps3:an oxå ??
 

Solid snake

Guest
Efter mycke om och men ska jag nu inhandla ett ps3, någon som vet när 160 gb basenheten kommer ut ? En fråga till, på nhl till pc kan man ladda ner aktuella laguppställningar "rosters" på nätet, kan man göra detta till ps3:an oxå ??
Det bör man kunna, man får ju ladda ner uppdateringar till spelen och konsollen om man har den kopplad till nätet.

Så det kan jag mycket väl tänka mig att man kan göra.
 

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Hemma
Hoj
Supermotarrrrd
Efter mycke om och men ska jag nu inhandla ett ps3, någon som vet när 160 gb basenheten kommer ut ? En fråga till, på nhl till pc kan man ladda ner aktuella laguppställningar "rosters" på nätet, kan man göra detta till ps3:an oxå ??

Varför inte köpa ett med 80gb nu? Orka vänta liksom.. 160 har du ingen 'nytta' av än och du kan ju byta den interna eller koppla på en extern via USB.
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
NHL uppdaterar rosters. När det gäller hårddisk kan man enkelt (och godkänt av Sony) byta den själv. 2,5" klarar redan rätt mycket högre lagrin än 160GB...
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Varför inte köpa ett med 80gb nu? Orka vänta liksom.. 160 har du ingen 'nytta' av än och du kan ju byta den interna eller koppla på en extern via USB.

Sant, men finns det olika varianter av något vill jag ha den som är "störst och bäst" ;-), men jag vet ifaan om jag orkar vänta på det i detta fall, sugen på nhl 09 nu !!
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ge gärna ett omdömme. Såg att det bara kostar $39 på dvdboxoffice

Ett snabbt första omdöme efter några varv på Losail.
* Lite svårkört fast det kan bero på att jag kört för mycket bilracingspel :)
* Coola funktioner i depån som att kunna jämföra telemetrin mellan olika varv när man t.ex. ändrat några inställningar.

Tror att det kan bli riktigt roligt när man väl fått spela in sig lite. Har förresten beställt MotoGP 08 med så det ska bli kul att kunna jämföra spelen när det kommer. Det känns iaf som vintern är räddad ;)
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Ser inte motogp väldigt fult ut. Grafiken ser inte alls bra ut.

Imorgon ska fifa 09 inhandlas. Någon som är med på en turnering ?
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Ett snabbt första omdöme efter några varv på Losail.
* Lite svårkört fast det kan bero på att jag kört för mycket bilracingspel :)
* Coola funktioner i depån som att kunna jämföra telemetrin mellan olika varv när man t.ex. ändrat några inställningar.

Tror att det kan bli riktigt roligt när man väl fått spela in sig lite. Har förresten beställt MotoGP 08 med så det ska bli kul att kunna jämföra spelen när det kommer. Det känns iaf som vintern är räddad ;)

Vintern är räddad!

Nu har jag också spelat en timma och är frälst, spelet är faktiskt skitbra!
Köp nu så vi kan blir några från SH som lirar mot varandra.
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Ska man inhandla SBK 08a imon då elle ska man vänta till 20 oktober tills Moto GP 08a kmr ut?

Vintern är räddad!

Nu har jag också spelat en timma och är frälst, spelet är faktiskt skitbra!
Köp nu så vi kan blir några från SH som lirar mot varandra.

Vart i gbg köpte du det ifall jag skulle få för mig att köpa de imon.:yoparty




För övrigt.. Några som har GTA 4 här.. var inne på statistiken och man kunde ju kolla längsta Wheelie ochc stoppie osv.. Vem har gjort längsta wheelie? Lägger upp min sen då inte har ps3 just nu..

Edit ca 4500ft wheelia jag precis, orka inte kolla exakt. Över bägge flygplanstartbanorna utan att gå ner med framhjulet iaf:)
 
Last edited:

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Ska man inhandla SBK 08a imon då elle ska man vänta till 20 oktober tills Moto GP 08a kmr ut?



Vart i gbg köpte du det ifall jag skulle få för mig att köpa de imon.:yoparty




För övrigt.. Några som har GTA 4 här.. var inne på statistiken och man kunde ju kolla längsta Wheelie ochc stoppie osv.. Vem har gjort längsta wheelie? Lägger upp min sen då inte har ps3 just nu..

Köpte SBK och MotoGP på webbhallen.
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Kan tipsa er om ett annat kul racingspel också. Nämligen Wipeout HD. Finns enbart att ladda ner från playstation store och hela spelet kostar 165 SEK :tummenupp
 

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
Ok, två frågor:

Ladda ner nya låtar till GH, bara möjligt från PS-store eller finns det att ladda ner på nätet och tanka över via USB-sticka till sitt PS3?

Bra sida att shoppa spel billigt?
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Nu är det dax att handla känner jag, vilka kablar är det normalt sett med till PS3:an ? HDMI eller måste man köpa den separat ?
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
HDMI får du köpa separat, det följer med en kabel som du kan koppla in på vanliga rca-kontakterna eller i en scart-adapter.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top