Ps3 Tråden

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
Farcry 2 va nog den största besvikelsen på länge. Lira de på pc. Va inte alls samma känsla som 1:an. 20skott för att döda en snubbe

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Hoj
XT660R / X
Apropå rallyspel, Colin är nog bäst för tillfället, jag tycker demot av Sega Rally suger hästarsel.
Colin är bra, men det gäller att köra med handkontrollen, för att köra med ratt ger en j-t svår styrning. Styrningen i t ex GranTurismoHD är klockren, men Colin, det är svårt att hålla full fart på en asfaltraksträcka utan att flyga ut i terrängen.

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Hoj
...Brittisk...
Köpte ett Plantronics P590 Bluetooth headset till mitt ps3 idag, startar det och drar igång CoD4....bara chat och inget spelljud. Skall det vara så?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Köpte ett Plantronics P590 Bluetooth headset till mitt ps3 idag, startar det och drar igång CoD4....bara chat och inget spelljud. Skall det vara så?

Tror tyvärr inte det stödjer annat än chat i monoljud.
Tror det behövs A2DP eller va de heter för att man ska få spelljudet o de finns inte, än iaf..

J.Porta

Gick med
1 May 2005
Hoj
...Brittisk...
Tror tyvärr inte det stödjer annat än chat i monoljud.
Tror det behövs A2DP eller va de heter för att man ska få spelljudet o de finns inte, än iaf..

Skit, fungerar alldeles ypperligt till mobilen för att lyssna på musik. Sen bygger Sony en värsting-konsol som inte stöder det:huvet

Finns ju inte ens headset för stero att köpa som orginal...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Skit, fungerar alldeles ypperligt till mobilen för att lyssna på musik. Sen bygger Sony en värsting-konsol som inte stöder det:huvet

Jau mobilen har stöd för det.
Enligt några ska det bara krävas en mjukvaru uppdatering för att det ska funka så det är väl bara att vänta på att sony fixar en sån update.

J.Porta

Gick med
1 May 2005
Hoj
...Brittisk...

Sniklösningen blev sladd från TV'n och in i lurarna. Sen blåtand för chatten...så nu är det både speljud och chat i lurarna. Fast man tycker ändå att det borde vara standard med allt ljud via blåtand, käns overkill att köra in både sladd och blåtand....

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Jag köpte det, och ångrar mig redan, det är så inihelvete äckligt, sitter och kallsvettas och känner mig allmänt livrädd :D :D :D :tummenupp

Fick hem det idag och hann testa två timmar ungefär innan jobbet :)

Riktigt bra spel! :tummenupp

Ska sätta mig i mörkret och lira sent ikväll när jag kommer hem igen :skrämd

Anjoner

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
BMW S1000RR
Vi behöver lite roliga å duktiga gubbar å tjejer till vårat lag i NHL 09.. Sitter å pratar genom skype ganska ofta på matcherna så humorn kan vara på topp ibland.. Jag skulle iaf vilja ha med nån mer som kör hoj så säg till om någon är intresserad..

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Vi behöver lite roliga å duktiga gubbar å tjejer till vårat lag i NHL 09.. Sitter å pratar genom skype ganska ofta på matcherna så humorn kan vara på topp ibland.. Jag skulle iaf vilja ha med nån mer som kör hoj så säg till om någon är intresserad..

Låter kul, har precis börjat lira så jag vet inte hur mycke jag kan bidra med med tanke på dom nya kontrollerna som jag inte riktigt lärt mig ännu. Hur funkar det att spela om man bara har bredbandsbolagets "3g puck" ?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03

:gnissla
Skicka hit ett 09 så kan ja va me, har ju bara 08 :huvet

Anjoner

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
BMW S1000RR
Låter kul, har precis börjat lira så jag vet inte hur mycke jag kan bidra med med tanke på dom nya kontrollerna som jag inte riktigt lärt mig ännu. Hur funkar det att spela om man bara har bredbandsbolagets "3g puck" ?

Jag vet faktiskt inte du får testa å spela online..

:gnissla
Skicka hit ett 09 så kan ja va me, har ju bara 08 :huvet

Det e bara att köpa.. Skillnaden mellan 08 och 09 är helt enorm.. Å det nya Be A Pro läget är riktigt roligt. Speciellt online, spelet är värt varenda krona :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024