Räcker med 1 i COD.Farcry 2 va nog den största besvikelsen på länge. Lira de på pc. Va inte alls samma känsla som 1:an. 20skott för att döda en snubbe
Nån annan som har fått hem MotoGP?
Köpte ett Plantronics P590 Bluetooth headset till mitt ps3 idag, startar det och drar igång CoD4....bara chat och inget spelljud. Skall det vara så?
Tror tyvärr inte det stödjer annat än chat i monoljud.
Tror det behövs A2DP eller va de heter för att man ska få spelljudet o de finns inte, än iaf..
Skit, fungerar alldeles ypperligt till mobilen för att lyssna på musik. Sen bygger Sony en värsting-konsol som inte stöder det
Finns ju inte ens headset för stero att köpa som orginal...
Ingen som testat Dead space? tänkte kanske åka köpa det nu
Skit, fungerar alldeles ypperligt till mobilen för att lyssna på musik. Sen bygger Sony en värsting-konsol som inte stöder det
Finns ju inte ens headset för stero att köpa som orginal...
Jag köpte det, och ångrar mig redan, det är så inihelvete äckligt, sitter och kallsvettas och känner mig allmänt livrädd
Vi behöver lite roliga å duktiga gubbar å tjejer till vårat lag i NHL 09.. Sitter å pratar genom skype ganska ofta på matcherna så humorn kan vara på topp ibland.. Jag skulle iaf vilja ha med nån mer som kör hoj så säg till om någon är intresserad..
Vi behöver lite roliga å duktiga gubbar å tjejer till vårat lag i NHL 09.. Sitter å pratar genom skype ganska ofta på matcherna så humorn kan vara på topp ibland.. Jag skulle iaf vilja ha med nån mer som kör hoj så säg till om någon är intresserad..
Låter kul, har precis börjat lira så jag vet inte hur mycke jag kan bidra med med tanke på dom nya kontrollerna som jag inte riktigt lärt mig ännu. Hur funkar det att spela om man bara har bredbandsbolagets "3g puck" ?
Skicka hit ett 09 så kan ja va me, har ju bara 08
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |