öh, ja alltså det är en som bytt nick, det vet vi nu.TurboJugend skrev:Ni förstår väl att det är ett skämt? Det är iaf jag ganska säker på att det är.
öh, ja alltså det är en som bytt nick, det vet vi nu.TurboJugend skrev:Ni förstår väl att det är ett skämt? Det är iaf jag ganska säker på att det är.
Han skojar nog får vi hoppas, annars är det allvarliga saker att snacka om att sänka sig 9.5 sekunder, har man kört i gatgrupp så är tiderna säkert tagna med gökur från läktaren och då vet ju alla att sådana tider inte räknas.Poacher skrev:Ok, vad var vitsen med denna tråd då?
Att släppa lustarna löst utan att avslöja sig?
hehe mina metzelrs har asbra fästePoacher skrev:Ok, vad var vitsen med denna tråd då?
Att släppa lustarna löst utan att avslöja sig?
Swedie skrev:woho! nu får jag chans o säga vad jag kört på gelleråsen. Jag har kört runt den där banan på 1.10.7.. vilket jag kommer sänka nästa år ner till 9e tider iaf nästa år. Så för mig tar det 6 varv så har jag varvat dig. Så jag står över rejs då det vore tråkigt o behöva släppa av för att vänta på dig.
Jag använder dubbdäck om det är för halt. Nöter inte bort så mycketR1POWER skrev:Men den tiden var i mitten av sommaren så jag gör nog mycket bättre tid till våren. 1.19.5 låter kanske inte så snabbt men kom med ut på banan så ska du nog se att det går ganska snabbt, ser fram emot ett race nån gång Jag ska köpa nya sulor med Metzelrs till våren så jag får bättre fäste också. Jag spann ju för fan bara med orginaldäcken.
R6:an är altså snabbareDon Quixote skrev:Äh, nu gav du ju mig ett löjligt bra tillfälle att säga vad jag kört på åsen. Dina 1.10,7 är bara ko-piss Swedie. 1.10,4 - då kan man börja snacka!
hehe, ja det är bra.R1POWER skrev:hehe mina metzelrs har asbra fäste
GSXR1100R skrev:R6:an är altså snabbare
R1POWER skrev:Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt.
Ooh då måste jag kunna köra lika fort!Don Quixote skrev:Myyycket! Tydligen, efter att ha provat båda, 1,5 sekund snabbare på Knudan. Men då är det ju iofs en superkrymfet VM-R6a!
Föraren saknar altså helt betydelse, isf vill jag oxå ha en VM-R6aDon Quixote skrev:Myyycket! Tydligen, efter att ha provat båda, 1,5 sekund snabbare på Knudan. Men då är det ju iofs en superkrymfet VM-R6a!
GSXR1100R skrev:Föraren saknar altså helt betydelse, isf vill jag oxå ha en VM-R6a
eus skrev:Ooh då måste jag kunna köra lika fort!
R1POWER skrev:hehe mina metzelrs har asbra fäste
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |