Niklas M
skrajjrajders
- Gick med
- 10 Mar 2003
- Hoj
- Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
dom här uppgifterna är på bakhjuletDarre skrev:Vad var det för snack om 170hk orginal?
blom skrev:dom här uppgifterna är på bakhjulet
OLJEKYLD GSXR skrev:Känns som att jag hade rätt när jag misstrodde 175 hk i motorn. Inte för att 150 på hjulet är direkt lite.
Rodentboy skrev:Men iofs så är det väl ett effektbortfall på c:a 14-15%. Det är väl egentligen ganska normalt?
Cbr skrev:Nej det är mycket! 5-10% är normalt
Rodentboy skrev:Allright...har alltid hört runt 13%, men jag är ingen expert på området så jag litar på ditt ord.
Min 02:a gixxer ger ju mer effekt med helsystem än R1:an med helsystem.Silwer skrev:Nej orginal tappar den betänkligt där måste man säga, kanske en justeringssak bara.
evilv2 skrev:158,7 med detta Z-force helsystem....
Stulet härifrån: http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?s=&threadid=66171
Felix skrev:Min 02:a gixxer ger ju mer effekt med helsystem än R1:an med helsystem.
Då återstår bara att se hur mycket den väger och om Kawa har skrävlat lite för mycket också..
Silwer skrev:Enligt källor ger en gsx-r 03 hoj runt 146hk orginal på slangen (din borde ge några kusar mindre då), tänk på att detta troligen är en förseriehoj, och att exemplar kan skilja sig från varanndra.
Sen kan man omöjligen direkt rakt över jämföra en bromsbänk med en annan.
Det vi ser är väl nåt man kan diskuter knappast mycket mer föränn vi kan se körningar på lala hojaran i samma bänk.
Silwer skrev:jo, men tänk på att du kan ha ett bra exemplar och att det är en dålig R1 vi ser (inte för att jag har nåt belägg för det, men man vet ju inte).
Sen går det iaf inte att jämföra rakt av.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|