Blanco skrev:Hmmmm..... Jag som va med i det så kallade rejset.... med Rs4 an Kan tala om att det var ruskigt drag i den kärran... Ingen standard alltså.... Ja...jag låg först när han svängde av....Men som sagts tidigare så var det en del trafik på plats.... Så varken han eller vi drog nog på fullt, då det mer handlar om att ta sig förbi bilar.... Men vi har snackats vid så det lär bli ett rejs så småning om..... På en lugnare plats.... Då får vi svaret![]()
Inte för att jag försvarar bilförarna.....Men det verkar finnas en del som inte förstår att det finns gatbilar som drar sporthojar..... Men dom är väldigt få...
Att det står på pappret att en hoj gör 0-100 på 3 sekunder behöver inte gälla i verkligheten.... Har en bike-tidning där deras tester visar att dom nya hojarna gör 0-100 på 3.5 sek..... Sen om man har en Rs4 som gör 0-100 på 4.5 sekunder....Standard.... Ja då kan den ju komma ner några hundradelar med trimning....
Inte alla klarar av att få upp hojen på 3 sekunder..... kanske behöver vissa 0.5-1 sekund mer....