Här kommer lite bilder som jag tog i kväll.
Hoppas du ser hur den ska sitta.
Infästningen vid tanken är lurig att dra åt. Använd en insex T-nyckel så går det lättare.
tack så mycket. var precis så jag trodde att det skulle sitta. jag ska testa om mina orginalskruvar funkar eller om jag måste fixa längre skruvar.
vad brukar ni ha för inställning på era öhlindämpare. ändrar ni det hela tiden beroende på vilken sorts körning ni bedriver eller kör ni samma läge hela tiden?
Magnus på Bike kör också R1. Men han verkar inte sköta den som ett barn direkt... Kolla på http://www.bike.se/blog/
Sån't där speglar ganska bra hur man är som person. I Magnus fall ger det sig tydligt tillkänna även i Bike, och dess brist på nogrannhet / korrekthet i testvärden, korrekturläsning osv.Magnus på Bike kör också R1. Men han verkar inte sköta den som ett barn direkt... Kolla på http://www.bike.se/blog/
Någon som vet hur lång en R1-04-06 är, alltså måttet mellan utkant av framdäck, och bakdäck?
MVH Roothen
Vad säger ni om priset på en R6 -01 på 52 000kr? gått 2400km servad som den ska + servicebok, allt org. bra däck, aldrig varit omkull eller dyligt. Nytt drivpaket, bra dämpare.
Hej! Tänkte bara höra om någon av er är ute har erfarenheter av Yamaha R6 -06? om det finns någon tomgång skruv på den? eller om man bara kan köra via dator?
Här får ni en bild på hojen
Mvh Andreas
Enligt "handboken" är den 2065 mm men tror då att det är från "cutsen" till framkant framdäck.
Hur är r6:an att köra längre sträckor? Fungerar det eller får man ont överallt och liknande ? Fungerar det också bra att skjutsa personer eller sitter de dåligt där bak? Den blir inte seg av att skjutsa folk?
Sedan undrar jag också om vad ni tycker man ska ha för ställ, skinn eller textil? Var hittar man bra ställ och priser?
Hur är r6:an att köra längre sträckor? Fungerar det eller får man ont överallt och liknande ? Fungerar det också bra att skjutsa personer eller sitter de dåligt där bak? Den blir inte seg av att skjutsa folk?
Sedan undrar jag också om vad ni tycker man ska ha för ställ, skinn eller textil? Var hittar man bra ställ och priser?
Dags att byta olja i spisen, vad bör jag välja för olja, 10W30 eller 10W40? Någon som har koll på mått till packningen för dräneringspluggen?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|