Två glada ägare av en varsin R1 2007, jag (tv) och Sirius Black (th).
Stiligt 07an är bara så rå man blir inte mindre sugen på en när man ser den.
Ni som har 07 rettan har ni hunnit bilda er en uppfattning av hojen rent generellt? finns det något som är dåligt eller mindre bra? Fungerar det nya YCC klanderfritt? Svarar den direkt på gasen eller finns där någon fördröjning man märker av?
ps Exup jag vet att du har svar på allt men ännu har du väl inte hunnit köra 07an så denna fråga får du blunda för
Ni som har 07 rettan har ni hunnit bilda er en uppfattning av hojen rent generellt? finns det något som är dåligt eller mindre bra? Fungerar det nya YCC klanderfritt? Svarar den direkt på gasen eller finns där någon fördröjning man märker av?
ps Exup jag vet att du har svar på allt men ännu har du väl inte hunnit köra 07an så denna fråga får du blunda för
JAHA, då har man blivit en lycklig ägare av en R6 -01!!! Köpte den igår 31/3 och har redan averkat 40mil (varav 33 va för att komma hem) och fler blir det hade tänkt göra en akut hottning.
- Bort med läppen och få dit en skylthållare me miniblinkers
- Införskaffa slipon och ordna som highpipe
- tona kåpglaset
- ev. fälgrand
"Fråga kolon" vars får man tag i en lite reghållare? hade annars tänkt göra en egen i aluminium. och vad ska man ha för miniblinkers finns ju en drös av valmöjligheter.Var får man tag i den där röda fälgranden?
Dålig bild, har nog tappat min k800i för många gånger..
Fan va king.. fast tror nog jag kör på miniblinkers.. *torris*
va är det för material på stripes'en?
Ingen som har ett slipon liggandes ? =D
Och kan man tona själv eller e d för mycket hilly-billy? om inte var kan man köpa tonade kåpglas billigt?
Hade även tänkt ett Ixil Titan rund, högmonterad slipon i förpackning för 2000kr, värt pengarna? tips på någe annat slipon?
Tjena Chippen!
Vart hittade du de där sliponet någonstans??
Ni som gjort egna skylthållare till R6 -03, skulle ni/ngn kunna posta en bild så man får lite tipps
Vad har ni för färg på glykolen i era maskiner? I min som är en 99a är glykolen röd, förhoppningsvis etylenbaserad...
Någon här som har provat sig fram och byta sina insugstrattar på sin r1 05:a?
Det är inte så att du har "Water Wette" i kylaren då?
Den är rödfärgad.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |