JohnePonken
Ny medlem
Vad gör en r1 04:a 0 till 100km/h på??
Har en fråga ang. växelindikator, köpte ju en ny R6:a, och min växelindikator började nog inte lysa förren vid ca: 14k varv, orginal.. Var den ändrad av yamahacenter eller är den inte ställd lägre orginal på R6r?
Robban
Fixade till baken på hojen idag
Skyltbelysningen blé rätt ok
Samma reflex också Stog ju att den skulle funka till hoj, men du hittar inte heller nåt e-märke på den va? Vette f*n hur jag ska lösa det där med reflexen snyggt asså
Har en fråga ang. växelindikator, köpte ju en ny R6:a, och min växelindikator började nog inte lysa förren vid ca: 14k varv, orginal.. Var den ändrad av yamahacenter eller är den inte ställd lägre orginal på R6r?
Robban
Någon här som har, eller vet någon som har, en R1-01 blå/vit som ska säljas? Är intresserad isf och lägger gärna min grymt fina Cr 125 med öhlins fram och bak i byte. Allt är i princip utbytt och ramen är omlackad och motorn renoverad + svingen, hela kopplingen bytt, hinsonkorg + tryckplatta, 2 trimsystem i nyskick, pro circuit + dep... mm.
Någon?
kolla in annonsen http://www.sporthoj.com/annonser/?id=2725
varför byta ? har du inte kvar din 03:a då ?
03'an vill jag ha kvar ja... och en vit/blå 01'a Crossen har jag inte tid med längre.. tyvärr.
BLocketannonsen fanns inte kvar men jag kan ju kolla upp det, tack!
så du har 2 st R1r & vill ha en till ? & så har du inte tid med crossen ?
Min pärla 947mil.. Ska dock säljas har fått hem en zx10r!!
Ser grymt bra ut Precis monterat dit min ena diod, men väntar på den andra.. Dom är dock rätt rejält stora Var köpte du dina?
Samma reflex också Stog ju att den skulle funka till hoj, men du hittar inte heller nåt e-märke på den va? Vette f*n hur jag ska lösa det där med reflexen snyggt asså
- Var kan jag köpa handboken till R6'an, vill helst ladda ner den i PDF format, finns den nånstans på nätet?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|