überkill
Guest
Jo men jag slarvade med att fästa den runt styret med medföljande remmar. Så glömde jag dra igen en dragkedja och det kom in luft och turbulensen slet den från magneterna - tjoff!!
Har en r1 -04
Håller just nu på att leta försäkringar och är jätte intresserad av vad folk med likadan motorcyckel betalar för Halv respektive Hel -försäkringar per år. Är för övrigt 22år
fick en prisuppgift från IF på
2600kr Halv/Månad (tycker det är lite väl dyrt)
det e inte någon som har en enkel cuts till en r1 01... (blå)
som ligger och skräpar eller nått....
Har en r1 -04
Håller just nu på att leta försäkringar och är jätte intresserad av vad folk med likadan motorcyckel betalar för Halv respektive Hel -försäkringar per år. Är för övrigt 22år
Hmmm va fan gör du ute i bushen pojk? Det är en landsvägshoj du har
Spänna fast batterietDen här låg vid framdrevet idag efter jag tvättat hojen. Kan inte se var den har suttit någonstans. Det står 5JJ-00 på den.
Tacksam för svar.
Spänna fast batteriet
Ja, kanske, har inte kollat så mycket. Men jag såg alla fall inte något uppenbart ställe den skulle sitta på, men det lät ju rätt vettigt.
Fler idéer någon?
Den här låg vid framdrevet idag efter jag tvättat hojen. Kan inte se var den har suttit någonstans. Det står 5JJ-00 på den.
Tacksam för svar.
rätt som någon sa, att den spänner fast batteriet. men du måste ha haft rätt bra ös på vattenslangen för att spola bort den, helt klart.
ok min (o)tur, Nån som har en aning om detta konstiga fel, började med att hojen blev trögstartad för att sedan hugga och bluddra för att sedan dö helt några km hemifrån??? Rent spontant trodde jag det skulle vara startrelät eller nån huvudsäkring, kan det vara laddningsregulatorn? (finns det nån sån?)
Batteriet känns helt urdraget men var i mycket gott skick innan, kan väl inte bara bli kasst sådär???!!! Generatorfel känns långsökt...
Input någon...
Tjao Peter,
Har råkat ut för liknande fel på två gamla parallell-twins-yammor (en TDM och en Super Tenere). Fulladdat batteri när man ger sig iväg för att sedan bli allt sämre plus efter hand hackig gång och sedan finito.
Bägge gångerna vill jag minnas att det var laddningsrelät som pajat. I TDM-fallet var dessutomn en stator kass.
//F
Fick min nya betta idag. Håller med ovanstående om fantastisk precision och dåligt drag på riktigt låga varv. Det där med accelererationen vet jag inget om då jag kör in min nu.. Men kanske draget på låga varv blir hjälpt av att man drar på slipon. Har ett par Devil Master på väg till mig. Någon som har slipon på sin R1 07 som kan lägga upp bilder eller ljudklipp?
Har en r1 -04
Nya skinnstället matcha rätt bra till Rettan, trodde det skulle skära sig men blev
View attachment 194192
View attachment 194191
ok min (o)tur, Nån som har en aning om detta konstiga fel, började med att hojen blev trögstartad för att sedan hugga och bluddra för att sedan dö helt några km hemifrån??? Rent spontant trodde jag det skulle vara startrelät eller nån huvudsäkring, kan det vara laddningsregulatorn? (finns det nån sån?)
Batteriet känns helt urdraget men var i mycket gott skick innan, kan väl inte bara bli kasst sådär???!!! Generatorfel känns långsökt...
Input någon...
Den här låg vid framdrevet idag efter jag tvättat hojen. Kan inte se var den har suttit någonstans. Det står 5JJ-00 på den.
Tacksam för svar.
ok är det denna på bilden??
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2