Pacman
Gudomlig sporthojare
Eftersom min R1 -98 kanske kommer att lösas in håller jag på att kolla upp lite alternativ. Skulle vilja ha ett regnummer på en R1-00 för att se om det skiljer nåt nämnvärt i försäkring. Någon som kan PM:a ett till mig?
Hej grabbar!
Vad är prestandan på R1 -04,-05 samt -06 ?
Är det vid -07 dom satte i de nya rörliga luft rören ?
Funderar på att byta upp till en R1 02-03 från min 00:a.
Någon som vet om uppdateringen till nästa generation är värt bytet? Hur känns cyklarna emellan? Chassie, bromsar, körställning och motor osv.
Hejsan!
Har funderingar på att köpa en öhlinare fram till min R1-98
Är det en bra investering, har ev fått nys på en bättre beg för ett bra pris, vad säger ni, är det onödigt eller blir den väldigt mycket bättre med denna?
Jag är skeptisk till att det är värt pengarna.
Har hört tvärtom, att det är en livsinvestering på den modellen men å andra sidan säger du tvärtom så man tar de me en nypa salt allt som skrivs på SH
Ok jag vill ha den för mina 2 polare jag åker med har öhlinare, vill ju skryta oxå....
Ja jag har också hört det om både din och min hoj men jag har inte under mina 500 mil i år på min saknat någon i alla fall, hur mycket som skiljer mellan 98 och 03 vet jag inte.
Snackar ni styrdämpare eller stötdämpare?
Ja jag har också hört det om både din och min hoj men jag har inte under mina 500 mil i år på min saknat någon i alla fall, hur mycket som skiljer mellan 98 och 03 vet jag inte.
jag snackade styrdämpare... iaf..
förlåt min dumma fråga men stötdämpare?
din är väl kanske mer stabil då den e nyare? kanske..
Funderar på att byta upp till en R1 02-03 från min 00:a.
Någon som vet om uppdateringen till nästa generation är värt bytet? Hur känns cyklarna emellan? Chassie, bromsar, körställning och motor osv.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|