Wolfkin
Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Ok, då blir det så! Har du några filter o rekomendera eller är det bara köra det billigaste?
Köp orginal filter, kostar runt 85:-
Ok, då blir det så! Har du några filter o rekomendera eller är det bara köra det billigaste?
Vad tror ni besiktningen säger ifall jag har satt in 2 små blå lampor inanför lysglaset i fram?
jag kommer alltså att borra 2 små hål i lyskåpan bakom.
Tänkte kolla om det är någon som kör Akrapovic Evolution 2 system på sin R1:a och har haft några problem vad gäller ljudnivån på olika banor?
Har tänkt köra SMC kurser i sommar och undrar lite hur hårda dom är vad gäller ljudnivån? Har läst på sidan där dom snackar om 95dB och original har fan R1:an 97 vad jag vet![]()
Tänkte kolla om det är någon som kör Akrapovic Evolution 2 system på sin R1:a och har haft några problem vad gäller ljudnivån på olika banor?
Har tänkt köra SMC kurser i sommar och undrar lite hur hårda dom är vad gäller ljudnivån? Har läst på sidan där dom snackar om 95dB och original har fan R1:an 97 vad jag vet![]()
R1 07 har 99 db på tomgång eller ja det står på etiketten framme på ramen..
Tjo
Skulle byta kåpglas idag på min R6 -03 men det sket sig när jag skulle sätta dit det nya. Behöver sånna där gummidistans/muttrar som sitter på orginalglaset. Någon som vet var man kan få tag på något liknande?
Sen när jag ändå skriver så kan jag passa på att fråga en sak till. Ska dit med andra blinkers också, LED. Behöver man något motstånd till det? Det dumma är att det inte står mkt mer än att det är LED. Inte ett smack om spänningen.
//Robin
Beror på men jag har aldrig varit med om att någon med Akrapovic system har blivit plockade av banan, går ju igenom ett bullertest på besiktningen med ett sådant system på så det ska funka.
Sen ska de tilläggas att de inte händer spec ofta att folk blir just bortplockade för att deras hojar låter för mycket![]()
R1 07 har 99 db på tomgång eller ja det står på etiketten framme på ramen..
Tjo
Skulle byta kåpglas idag på min R6 -03 men det sket sig när jag skulle sätta dit det nya. Behöver sånna där gummidistans/muttrar som sitter på orginalglaset. Någon som vet var man kan få tag på något liknande?
//Robin
Det som står på etiketten brukar vara vid ett visst varvtal. Tror det var 6500varv eller nå sånt. Kan vara galet ute om varvtalet, men det är inte på tomgången iaf.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |