jtds
Yamaha
Någon som vet om det finns "nocut" kraschpuckar till R6-02 ?
gör samma procedur, tryck på knapparna samtidigt som du vrider om tändningen: ): ): )
Någon som vet om det finns "nocut" kraschpuckar till R6-02 ?
Saken är den att han vet ju inte vilka knappar han tryckte på och i vilken ordning.
Ha ha, ja hur gör alla andra som har fler än en hoj i garaget?
Jag har 3 olika hojar men tycker inte det är ngn bra ide att starta EN tråd för de tre modellerna.
Är det någon som vet om det är samma blå färg på R1:ans 07:a och 08:a?
Ja, men har men en Yamaha -R hoj så borde man ju kunna samsas i en & samma tråd? Men sorry för min åsikt då...
Ja det är samma färg. 0564 Deep Purplish Blue Metallic C (DPBMC)
Hur mycket kan du egentligen? Dig vill jag ta en grogg med någon gång!
En fråga till er som har kört både nån gammel-R1:a och en Fireblade 929. Jag har haft en R1 -98 och en R1 -00, supernöjd med båda. Tror ni att jag skulle uppleva Bladen som tråkig på något sätt, eller kan den vara ett likvärdigt alternativ till att köpa R1 igen? Jag kör en hel del bana.
Kör du en hel del bana så skulle jag inte välja en gammelblade före en gammel R1:a. Bladen är "bättre" vid vanlig gatåkning.
En fråga till er som har kört både nån gammel-R1:a och en Fireblade 929. Jag har haft en R1 -98 och en R1 -00, supernöjd med båda. Tror ni att jag skulle uppleva Bladen som tråkig på något sätt, eller kan den vara ett likvärdigt alternativ till att köpa R1 igen? Jag kör en hel del bana.
måste byta ut mina framblinkers, nån som har förslag på ett par scyssta? dom ska inte stå ut så värst. tack
måste byta ut mina framblinkers, nån som har förslag på ett par scyssta? dom ska inte stå ut så värst. tack
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|