måste byta ut mina framblinkers, nån som har förslag på ett par scyssta? dom ska inte stå ut så värst. tack
S-Racing har bra priser på pimpkit
måste byta ut mina framblinkers, nån som har förslag på ett par scyssta? dom ska inte stå ut så värst. tack
Vill modda om blinkers/regskylt-hållaren på min r6 08a!
Nån som sett några snygga lösningar på det?
mvh
Vill modda om blinkers/regskylt-hållaren på min r6 08a!
Nån som sett några snygga lösningar på det?
mvh
Jag har för mig att det fanns en checklista över punkter som man skulle kolla på vid köp av r6a årsmodell 99-00... jag hittar dock inte igen den. Har det funnits en sådan eller har jag drömt?
Jodå, den finns ett antal sidor bakåt i denna tråden!
Jo då, den kommer att bli bra!
Angel eyes finns det gott om på eBay!
Bilder på nya flickvännen!
Tänkte ställa på idag och smiska lite men vv.se strulade med kontrollkoden! Får bli på måndag om vädret tillåter.
Oj oj! Vilken skönhet! Ta det lugnt nu bara Tänk på att det är grusigt ute & kallt i backen!
Bilder på nya flickvännen!
Tänkte ställa på idag och smiska lite men vv.se strulade med kontrollkoden! Får bli på måndag om vädret tillåter.
Den kändes inte som något bra köp, tag kontakt med "Firefox" istället. Han har en pedanskött -02 för dom pengarna...Jag behöver lite råd angående köp av en r6a!
Är ute efter en hoj i 40k klassen och har blivit erbjuden en r6a med tre ägare, först en i 40års åldern, sen en kille som jobbade på yamahacenter och nu tredje ägaren som har byggt om en till en streetfighter. Probelmet är att den har gått 6000mil och har ingen servicebok. Det är en första hoj jag är ute efter. Riktpriset för denna hoj är 35k, är det rimligt? Jag tycker det känns lite dyrt med tanke på miltal och ingen servicebok? Andra tips och råd är välkommna!
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|