Trist att höra, hoppas dock att det gick bra med dig!
Beroende hur pass skadad hojen är så kan du ju försöka dig på att laga den själv. Det finns ett komplett kåpset till R1-07 på annons här på Sporthoj för 8.000:- vilket är väldigt billigt jämfört mot nya.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=17377
Ajfan, alltid tungt att klota nya cyklar. Var det totalhaveri eller vågar du dig på ett "renoveringsjobb"? Antar att du inte hade förs som täcker heller..
Jag sålde mitt vrak när jag skrotade cbr:en. Fanns gott om intresse för att köpa spillrorna men jag loosade ungefär halva hojens värde. Personligen skulle jag aldrig åka på en lagd hoj så renovering var aldrig ett alternativ för mig.
Sluta nu R1an är en racehoj och inget touringskit som fireblade osvsatan vad kul köpte mig en r1-05 för 2veckor sedan och har drivat 310 mil nu med den...min första tur var på 120 mil från gällivare till sthlm och satan vad fin den e att köra stanade bara för att pissa och tanka
Sluta nu R1an är en racehoj och inget touringskit som fireblade osv
Snittfart: 160 km/h.haha jo visst e det det haha gällivare sthlm det tog mig 7.5 tim att avärka 120 mil skulle kört lite fortare men va f-n man vill ju lära känna hojen dvs
satan vad kul köpte mig en r1-05 för 2veckor sedan och har drivat 310 mil nu med den...min första tur var på 120 mil från gällivare till sthlm och satan vad fin den e att köra stanade bara för att pissa och tanka
Får antagligen hem superbike08 ikväll, och skulle vara ännu roligare med en uppgradering Undrar vart kan man få tag på en sådan förutom E-bay`eller om den finns någon annanstans att köpa?
Den var ju bara så KeWl
Du menar den här? http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=174708
Googla på "Yamaha MS-1 Gemini Controller" så finner du en del ställen som har den, dock endast i USA.
Men hur har du lyckats få tag i SBK 08 redan? Releasedatumet är ju inte förrän 2008-06-27 Jag har ett ex bokat sedan länge men lär få vänta ju
Jag kommer förmodligen att byta in (om den inte blir såld innan) min -07 i nästa vecka mot en helt ny, så nu undrar jag hur mycket en 100 mils service kostar för en R1 årsmodell 07 08?
Jag kommer förmodligen att byta in (om den inte blir såld innan) min -07 i nästa vecka mot en helt ny, så nu undrar jag hur mycket en 100 mils service kostar för en R1 årsmodell 07 08?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |